Sowieso maximaal lenenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
31 % in Nederland die studeert leent maximaal bij....
die 69%quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Bitcoingod.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.
Denken dat iedereen dat verstandig weglegt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
0 % rente, alles defensief laten beleggen en je pakt 2-3%. Terugbetalen binnen 25 jaar ofzo? Man je bent gek als je het niet doet.
als je er ook nog bij gaat werken, prima tochquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
max ~¤150 p/m terugbetalen. Na 15 jaar alles kwijtgescholden. 0% rente. Wanneer je een baan hebt gevonden hoef je pas beginnen met terug te betalen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En je moet alle onzin van Vasion beantwoorden in FB (lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wordt blauw en mag berichtjes deleten van GGMM en consorten. Wie wil dat nou niet?
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sorry, maar Emilia kan ik je niet geven
Ojah ik ging mij daar in verdiepen nu ik tijd heb.quote:
link?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.
pic?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.
Die lult echt alleen maar onzin tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je moet alle onzin van Vasion beantwoorden in FB (lol)
Dat zijn koekjes.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik flikkerde dan midden in. de nacht weleens wat speelgoed in dr bed zo van zoek het maar uit. Helaas ook wel wat speelgoed wat debiel veel herrie maakte. Kreeg je dat weer
Ik houd niet van schuld of het nou te relativeren valt of niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |