vind jou wel een moedertypequote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over dat ik mod zou willen worden.
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu bijna anderhalf week, Haags. Afgelopen twee nachten waren horror.
Mijn nichtje zit nu in die van 18.quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland riep al dat de nieuwe mod NIET viesdik zou zijn, snap het ook niet
Alsof jij mij niet geschikt vindtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk niemand. Iedereen is ongeschikt
Slaap is zo belangrijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei nog, gooi dat kind alvast in de glasbak want bij 11 maanden ben je in een klap van die roze wolk afgeflikkerd
Jij moet trainen op de fiets, jij wordt onze nederlandse froome. Ik regel een fiets met motor voor je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet geschikt vindt
Ja maar jij wil nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet geschikt vindt
Lekker man. Weinig nachtrust voor +- 1.5 week.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit nu in die van 18.
Vorige week een stukje op de elektrische fiets gereden, dat was best prima.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij moet trainen op de fiets, jij wordt onze nederlandse froome. Ik regel een fiets met motor voor je.
Je wordt blauw en mag berichtjes deleten van GGMM en consorten. Wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een goede aanbieding.
Jij eerst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind jou wel een moedertype
dan kun je ons ook mooi kwijtraken
Wekker van vriend ging om 3.15. Kon hij toch een kwartiertje slaap pakken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Goede relatie test wel
dat is zo killingquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wekker van vriend ging om 3.15. Kon hij toch een kwartiertje slaap pakken.
Is hij bakker?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry, maar Emilia kan ik je niet gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een goede aanbieding.
Ik flikkerde dan midden in. de nacht weleens wat speelgoed in dr bed zo van zoek het maar uit. Helaas ook wel wat speelgoed wat debiel veel herrie maakte. Kreeg je dat weerquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu jij nog..quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft vanmiddag maar bijgeslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |