Zal ze wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:07 schreef Doublepain het volgende:
haha wat een gangster is het ook, een vrouw met een pistool bedreigen
Ik betaal per vak #privilege. Dus dan kom je ook gelijk goedkoper uit op het hbo. Mijn afstuderen daar bestond uit een half jaar afstudeerstage, ik had 3 contacturen per maand ofzo, en toch moest ik iets van 1500 euro aftikken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt dan ook voor een jaar, niet per maand.
Wil je dan geen collegegeld betalen als je op stage bent?
Nee, dan moet VBL weer een nieuwe mod vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik komende nacht nog zo'n nacht heb als afgelopen nacht dan spring ik uit het raam.
Een bed ligt wat comfortabeler.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik komende nacht nog zo'n nacht heb als afgelopen nacht dan spring ik uit het raam.
Minder suiker gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Gisteren om 21.00 naar bed om alvast wat slaap in te winnen want de kleine slaapt slecht sinds anderhalf week. Wordt hij om 21.15 wakker. Tot 3.00u.
Wij hadden laatst ook zo'n nachtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Gisteren om 21.00 naar bed om alvast wat slaap in te winnen want de kleine slaapt slecht sinds anderhalf week. Wordt hij om 21.15 wakker. Tot 3.00u.
Wat heeft iedereen het toch over dat ik mod zou willen worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dan moet VBL weer een nieuwe mod vinden.
Geef gewoon toe dat jij de nieuwe mod bent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen het toch over dat ik mod zou willen worden.
gewoon tandjes joh gek.quote:
Verstandig als je er geen zin in hebtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Roland riep al dat de nieuwe mod NIET viesdik zou zijn, snap het ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu bijna anderhalf week, Haags. Afgelopen twee nachten waren horror.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook zo'n nachtecht geweldig, love it!
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit in Haribo snoep suiker dan?
Sorry hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |