quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.quote:
Wij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.
Wil je dat eventjes niet doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.
LBM is het.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Kunnen we al beginnen met het ontgroenen? Dan zal snel duidelijk worden wie er echt kan sluiten.
Moet jij weten.quote:
Gelukkig maar. Ik wil niet weer jouw onterechte bans aan mijn adres moeten aanschouwenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyfusjong
Jij krijgt geen screen van je notes.
Ik heb dat al eens eventjes niet gedaan, maar dat was zo kort dat het je niet is opgevallen blijkbaars.quote:
Tering wat veel notesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt 368 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Waarom moet ik nog steeds betalen voor mijn notes?
Omdat je fag bentquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje hadquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
geef mij 2 positieve dan heb ik er 300quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik precies 100quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Je hebt 518 notes gekregen van onze moderators.
lol
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje had
Welkequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MED / We hebben een nieuwe blauwe op VBL!
Toen ik ze een keer kon inzien waren alleen mijn slechte grappen genote.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja snap er ook niks van, maar kan ze niet inzien dus zal er ook nooit van leren
Ik vier het met een feestelijk nummerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die post toch alleen in het PSV topicquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Da's waar ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
Ohja, ik zou nog ergens op terugkomenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit alleen VBL?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |