Jammer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jou nemen ze zelfs niet serieus genoeg als nep-mod.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.quote:
Wij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.
Wil je dat eventjes niet doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek gewoon namens de gehele mensheid. Dat doe ik eventjes.
LBM is het.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Kunnen we al beginnen met het ontgroenen? Dan zal snel duidelijk worden wie er echt kan sluiten.
Moet jij weten.quote:
Gelukkig maar. Ik wil niet weer jouw onterechte bans aan mijn adres moeten aanschouwenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyfusjong
Jij krijgt geen screen van je notes.
Ik heb dat al eens eventjes niet gedaan, maar dat was zo kort dat het je niet is opgevallen blijkbaars.quote:
Tering wat veel notesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt 368 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Waarom moet ik nog steeds betalen voor mijn notes?
Omdat je fag bentquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje hadquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
geef mij 2 positieve dan heb ik er 300quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik precies 100quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef GGMM het volgende:
Je hebt 518 notes gekregen van onze moderators.
lol
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat je uiteraard heul geen mod was maar louter een kleurtje had
Welkequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een quote van mij in je onderschrift heb zeg.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MED / We hebben een nieuwe blauwe op VBL!
Toen ik ze een keer kon inzien waren alleen mijn slechte grappen genote.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja snap er ook niks van, maar kan ze niet inzien dus zal er ook nooit van leren
Ik vier het met een feestelijk nummerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die post toch alleen in het PSV topicquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben gewoon een debiel.
Da's waar ookquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
"Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent"~JC
Ohja, ik zou nog ergens op terugkomenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit alleen VBL?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
|quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken die hele vent niet. Allemaal mods nu die je nooit ziet hier. (op Dritz na)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.
Kwaliteit > Kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|
Je hebt gelijk. Kwaliteit > Kwaliteit.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Zo danquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Je bent zelf een dikke zwarte stift gek :Squote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ging toch normaal doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt rellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
Misschien jou er toch effe bij halenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
autoriteit > hilariteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Strawberry al geregeld?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien jou er toch effe bij halen
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtjequote:
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn heeft in 2016 meer betogen in FB gehouden dan LBM aan totale posts heeft gemaakt
Ik laat mij graag overtuigen Lansquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.
Topuser.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zal je moeder eens ontgroenen gekke FAquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtje
Mijn schoen zal roodkleuren maar bedanktquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Stoer!quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zwart is toch geen kleurquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.
Als je een kwaliteitsuser in het PSV-topic bent, weet je dat je het in het leven gemaakt hebt.quote:
Hij kent vast wel mongolen zoals jij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stoer!
Maar de belangrijkste vraag: Kent hij jouw bekerfoto ook?
Wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |