ebquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat je die moet overslaan. Net als brood, pasta eb aardappelen.
Ik eet dat allemaal en ben niet viesdikquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe euthanasie nu de Christenunie zijn zin heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik eet dat allemaal en ben niet viesdik
Wat is dat voor ketogeen dieet bullshit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Draag soms nog wel S ja, zit wel heerlijk strakquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Sterker nog, je bent een iel mannetje.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag ook een leuk meisje in het userfototopic, die Strawberry. Al is die volgens mij al bezet.
Hallo Strawberryquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Bump
[ afbeelding ]
Eigenlijk kon die ook in 'hoe zie je er nu uit', maar goed. Same difference
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hallo StrawberryJr-Style wil met je daten.
Interesse?
brood is genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef JanCees het volgende:
ik ontbijt al mn hele leven met brood en eet elke avond piepers
dat wordt wel een dingetje lans
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Interesse?
mrstylogodquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schrok mij de tering. Iemand in dat topic heeft MrStylo zijn UI
Ja ga vooral met iemand van 14 datenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Interesse?
Ik zag het ook, had even hartslag 180quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schrok mij de tering. Iemand in dat topic heeft MrStylo zijn UI
lief meisjequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Strawberry haar DM-box loopt nu vol
Dat is voor hem geen onbekend terrein.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ga vooral met iemand van 14 daten
Ze was er wel vroeg bijquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor hem geen onbekend terrein.
(lol)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor hem geen onbekend terrein.
Het is niet voor mezelf, dom varken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ga vooral met iemand van 14 daten
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij
geboortedatum: 01-02-2003
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
Pedoquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet voor mezelf, dom varken.
Tering, wat ben jij achterlijk
Hoe dichter bij de nul.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze was er wel vroeg bij
geboortedatum: 01-02-2003
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
Jouw vorm is nog tragischer dan die van mij gisteren. Barst jouw kop ook uit elkaar momenteel?quote:
Als je snel resultaat wil boeken is dat the way to go. Weekje of 10 volhouden en je bent weer in shape.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef JanCees het volgende:
ik ontbijt al mn hele leven met brood en eet elke avond piepers
dat wordt wel een dingetje lans
Ja, maar dat komt ook meer omdat ik al de hele dag mijn lenzen in hebquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw vorm is nog tragischer dan die van mij gisteren. Barst jouw kop ook uit elkaar momenteel?
Wtf, ook nog fysiek belabberde genen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook meer omdat ik al de hele dag mijn lenzen in heb
Jawel.quote:
Kijk eens om je heen hierquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de aankondiging?
20 uur.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat is de aankondiging?
Ik zit op -1,25 , valt wel meequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, ook nog fysiek belabberde genen.
Jazekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tagliano. Jij bent toch woonachtig in Rotterdam of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:
Snap er niks meer van hoorquote:
Omdat ik studeer(de) in Rotterdamquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom support je Ajax dan?
Ga je nog naar Baroeg Open Air dit weekend in het Zuiderpark?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verplaatsen naar het keldertje. Enkel admins kunnen het dan nog terugzetten
Ik inmiddels wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap er niks meer van hoor
Davy was toch wel legit moderator op WZV?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik studeer(de) in Rotterdam
Helaas staat die niet op het programma
Ga je de weddenschap winnen denk je?quote:
Ga ik effe regelenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als we dan toch een team van onvermogen creëren maak mij dan ook maar blauw, Tag
Ik ben een uiterst rare jongenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.
Oh en zonde.
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan dat gewoon prima blijven eten en afvallen. Lul niet zo.
Gefeliciteerd LBMquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef GGMM het volgende:
Superachterlijk dat Lange_lans niet ook mod is geworden.
Weet je wat? Ik leg mijn functie bij dezen neer. Bekijk het maar.
Ik maak een goede kans.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.quote:
Tyfusjongquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |