Jazekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tagliano. Jij bent toch woonachtig in Rotterdam of ben ik nu in de war met iemand anders?
quote:
Snap er niks meer van hoorquote:
Omdat ik studeer(de) in Rotterdamquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom support je Ajax dan?
Ga je nog naar Baroeg Open Air dit weekend in het Zuiderpark?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verplaatsen naar het keldertje. Enkel admins kunnen het dan nog terugzetten
Ik inmiddels wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap er niks meer van hoor
Davy was toch wel legit moderator op WZV?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nep debiel.
Vroeger ook eens uitgehaald met Davy. (daar trapte niemand in.)
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik studeer(de) in Rotterdam
Helaas staat die niet op het programma
Ga je de weddenschap winnen denk je?quote:
Ga ik effe regelenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als we dan toch een team van onvermogen creëren maak mij dan ook maar blauw, Tag
Ik ben een uiterst rare jongenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je support Ajax omdat je studeert in Rotterdam, raar hoor.
Oh en zonde.
Je lult zelf zo. Ik heb het over snel resultaat.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kan dat gewoon prima blijven eten en afvallen. Lul niet zo.
Gefeliciteerd LBMquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:11 schreef GGMM het volgende:
Superachterlijk dat Lange_lans niet ook mod is geworden.
Weet je wat? Ik leg mijn functie bij dezen neer. Bekijk het maar.
Ik maak een goede kans.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je de weddenschap winnen denk je?
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.quote:
Tyfusjongquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Al zou ik GGMM wel weer snel uit zijn functie halen. Die jongen is niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |