En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
|quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt dus iemand mod die in 2016 net zoveel heeft gepost als Haags op een slechte dag
Ik ken die hele vent niet. Allemaal mods nu die je nooit ziet hier. (op Dritz na)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als je maar een beetje normaal doet ben je tegenwoordig kandidaat moderator.
Kwaliteit > Kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|
Je hebt gelijk. Kwaliteit > Kwaliteit.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Zo danquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen met een handicap zoals jij worden natuurlijk met een dikke zwarte stift doorgehaald.
Je bent zelf een dikke zwarte stift gek :Squote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ging toch normaal doen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt rellen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
Misschien jou er toch effe bij halenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die ik nooit zie posten in het livetopic. Dus dan maar hopen dat Tagliano er altijd is, want Don is ook altijd weg en Drizzt moet zijn vogels in de gaten houden.
autoriteit > hilariteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:21 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Strawberry al geregeld?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien jou er toch effe bij halen
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtjequote:
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stijn heeft in 2016 meer betogen in FB gehouden dan LBM aan totale posts heeft gemaakt
Ik laat mij graag overtuigen Lansquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik pak toch nog een keer terug op Kwaliteit > kwantiteit.
Topuser.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zal je moeder eens ontgroenen gekke FAquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met een kleurtje
Mijn schoen zal roodkleuren maar bedanktquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga eens eten
Veel plezier met ontgroenen enzo
Stoer!quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken LBM al sinds ik hier als 12-jarige belhamel post.
Zwart is toch geen kleurquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal tips aan Lange_Lans vragen.
Als je een kwaliteitsuser in het PSV-topic bent, weet je dat je het in het leven gemaakt hebt.quote:
Hij kent vast wel mongolen zoals jij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stoer!
Maar de belangrijkste vraag: Kent hij jouw bekerfoto ook?
Wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
Is dit de eerste psv-mod sinds Guitarist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |