Gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, misschien is aardig doen niet de juiste benaming. Want dat doe ik natuurlijk wel. Ik doelde meer op het jubelen, en omdat ik dat niet doe moet ik aardig doen van L_L.
Slecht nieuws voor je; Napoli speelt deze maand tegen Bologna, Shakhthar, Benevento, Feyenoord, Lazio, SPAL en Cagliari.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fnuikend. (Een woord wat ik altijd al eens heb willen gebruiken.)
Maar je kan hem toch een kans geven. De aanname dat hij wel iemand zal zijn die anoniem liep te klagen vind ik ook een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oké, misschien is aardig doen niet de juiste benaming. Want dat doe ik natuurlijk wel. Ik doelde meer op het jubelen, en omdat ik dat niet doe moet ik aardig doen van L_L.
Eens, verder een hele lieve gezellige user.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Jojoortje altijd gaat schelden als ze het niet met je eens is.
Ik scheld met lieve woordjes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat Jojoortje altijd gaat schelden als ze het niet met je eens is.
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vindenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je kan hem toch een kans geven. De aanname dat hij wel iemand zal zijn die anoniem liep te klagen vind ik ook een beetje kort door de bocht.
Zo dan. Ik vind je zwart nu al leuker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, verder een hele lieve gezellige user.
Oh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vinden.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel, wat een autistische stuiptrekking in dit topic. En niet een kleintje ook.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel, wat een autistische stuiptrekking in dit topic. En niet een kleintje ook.
Komt ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg een hoop ''zwart'' grappen, maar ik dacht van wtf want ik vatte ze echt niet. Nu pas welquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo dan. Ik vind je zwart nu al leuker.
Dat staat je natuurlijk vrij. (Ik was waarschijnlijk een betere keuze geweest, maar dat zullen we nooit weten.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een grapje natuurlijk. En uiteraard krijgt ie gewoon een kans. Maar, de keuze blijf ik vreemd vinden.
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwart en dom.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kreeg een hoop ''zwart'' grappen, maar ik dacht van wtf want ik vatte ze echt niet. Nu pas welwat genant
SOOOOOOWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.
HOLY MOLY ZEGquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed je vast denken aan de autistische stuiptrekking van je vader 19 jaar geleden waaruit jij bent voortgekomen.
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk niet dat Roland een verzuurde ex-mod gaat worden.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.
Tenzij ze geen chips en Coca Cola meer verkopen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk niet dat Roland een verzuurde ex-mod gaat worden.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen zijn ook supertriest.
Gaat dus goedkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij ze geen chips en Coca Cola meer verkopen.
Alleen als jij het wilquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Veel conflicten hier.
Heb ik eigenlijk nog een conflict open staan met iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |