Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanafquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reactie als mod.
Man, je hebt nog veel te leren.
Yvonne postte hier ooit een lijst met namenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen heeft het maar over het kliekje. Niemand weet wie er in zit.
Jij zit er ongetwijfeld in.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
als zijndequote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar weet jij als niet mod-zijnde weinig vanaf
jawel, maar ik ga hier geen namen noemenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Juist op je eerste dag moet je scherp zijn, en geen users in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is ook pas zijn eerste dag hè.
als zijnde hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster inquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenwijze 30+ers met vijf alinea's toespreken. Mooiste wat er is.
WAT!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Doe eens normaal, joh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Johannes kwam ook altijd zijn beloftes naquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Johannes was daar echt een ster in
Aan wie doneer jij een abo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE NIEUWE MOD KAN GEEN NEDERLANDS
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zit er ongetwijfeld in.
Ik niet, ik doe niet aan kliekjes.
Dat was schitterend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yvonne postte hier ooit een lijst met namen
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Vasion zou het ook wel weten denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 weet het antwoord wel.
Kom er maar in, Tong.
XDquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan wie doneer jij een abo?
Misschien aan LBM (een abo op een cursus Nederlands? xD)
Verplichtingen maatje. PRAAT ME BIJ.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch, je bent net na het hoogtepunt binnengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |