doe zelf normaalquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
okay we kunnen weer normaal doen.
nou nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat een achterlijke keuze voor een mod.
Nooit zien posten, dus zal het wel 1 van de anonieme klagerts zijn van Tagliano’s DM box.
Hij is best oke.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Nooit zien posten, dus zal het wel 1 van de anonieme klagerts zijn van Tagliano’s DM box.
''Als ik hem niet ken is hij kut''quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
Hij is er niet zo vaak inderdaad, maar het is een aardige gast.
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Ja, er zijn zoveel aardige gasten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
Zegt je vrouw ook altijd zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.
Stop eens met het belachelijk maken van Scrummie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als ik hem niet ken is hij kut''
- Scrummie.
Dat zou ik erg jammer vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel aardige gasten.
Ik schrijf hem op voorhand af, zo ben ik wel.
Maar moderators moeten vooral veel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal Scrummie. Kwaliteit > Kwantiteit.
True storyquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Een van de speerpunten in het verkiezingsprogramma van LBM was dat hij de SC zou gaan sluiten. benieuwd of hij de daad bij het woord voegt.
Zeker. Ik lever dan ook louter kwaliteit.quote:
Daarom is Guitarist al 2 keer mod geweestquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef Sked het volgende:
Ach, als je weinig post kan je weinig fout doen
👏💋quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik lever dan ook louter kwaliteit.
ValHallen was er ook nooit en dat was een unaniem, belachelijk groot succes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar moderators moeten vooral veel aanwezig zijn.
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteitquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is best oke.
je vergeet deze postquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
Hahaha, uit de mond van GGMM.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:52 schreef GGMM het volgende:
Dit gezeur van je begint nu wel vermoeiend te worden hoor.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet schijten als een beer.
Oké Stijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
SOOWWWWWWquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Ga jij anderen nou hypocriet noemen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, uit de mond van GGMM.
Ik ga even lachen.
Ja wat?quote:
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheidquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
wij doen niet aan kliekjesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
ga slapen wijfquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheid
Je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet dus weer gaan luisteren naar 1 of andere nobody. Pffff.. en dan is tag ook nog admin, dus de weg naar bans is extreem kort geworden.
Doe eens gewoon aardig Scrummie.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachtenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer niet
LBM kan niet bannen hè en Tagliano slaapt gewoonquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachten
Ik doe toch ook wel aardig?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens gewoon aardig Scrummie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |