quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet schijten als een beer.
Oké Stijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit. Ik heb dan misschien wel maar 12k posts. Maar dat is louter kwaliteit
SOOWWWWWWquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Ga jij anderen nou hypocriet noemen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, uit de mond van GGMM.
Ik ga even lachen.
Ja wat?quote:
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheidquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je bij jou je bagger weghaalt kom je op hoogstens een tiental posts uit.
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat een achterlijke keuze voor een mod.
Nooit zien posten, dus zal het wel 1 van de anonieme klagerts zijn van Tagliano’s DM box.
wij doen niet aan kliekjesquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
ga slapen wijfquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Nee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef het eens een kans verzuurde zuurpruim. (Dat is extra zuur.)
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier moet ik mijn maatje Scrummie verdedigen, dit kun je niet weten gezien je beperkte aanwezigheid
Je weet wat je te doen staatquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet dus weer gaan luisteren naar 1 of andere nobody. Pffff.. en dan is tag ook nog admin, dus de weg naar bans is extreem kort geworden.
Doe eens gewoon aardig Scrummie.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:56 schreef JanCees het volgende:
Misschien dat LBM zich eerst eens netjes kan voorstellen aan de VBL SC kliek die VBL in zijn greep houdt
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachtenquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik lees altijd alles om 3:00 's nachts na. Dat weet jij dan weer niet
LBM kan niet bannen hè en Tagliano slaapt gewoonquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu bans na 3 uur in de nacht verwachten
Ik doe toch ook wel aardig?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens gewoon aardig Scrummie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |