quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:03 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan.Ze draagt stockingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die bloemen heeftquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bloemen heeft de lantaarnpaal goed gedaan dus (lol)
Nog een uitgesproken mening over fishnets? En zo ja, vind je het als topje of als leggings opwindender?quote:
Ik ga het ook wel even bingen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga dit weekend wel even wat afleveringen knallen denk ik.
Niet uitgesproken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een uitgesproken mening over fishnets? En zo ja, vind je het als topje of als leggings opwindender?
Vanwaar al die uitroeptekens achter je zinnen?!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel even bingen.
Laten we er daarna samen over praten!
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanwaar al die uitroeptekens achter je zinnen?!
LEUK!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel even bingen.
Laten we er daarna samen over praten!
Veel successen geboekt in Crusaders Kings?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.
Nog niets gehoord van aardbeitje?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga vanavond maar eens verder met Narcos
Je bent wel erg vriendelijk, leuk om te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon erg enthousiast.
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel erg vriendelijk, leuk om te zien.
Heeft dat een reden? Is er iets leuks gebeurt in je leven? Word je vader?
Gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht dat laatste het geval zijn kopen we meteen een Ajax romper voor die kleine.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
goverdommequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LEUK!
Al ga ik dit weekend wel weer in lange tijd hard aan de alcohol dus het kan zomaar gebeuren dat de nabespreking moet worden uitgesteld
(Oh het komt 8 september pas op Netflix)
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel successen geboekt in Crusaders Kings?
RIPquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.
Vraag het Bob eens..quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen schijnen de dag voor hun zelfmoord inderdaad vaak heel opgewekt te zijn.
Is ze wel online geweest uberhaupt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niks, en dat na die uitmuntende koppelpoging van GGMM.
Die was goed idd. Wingman Award-waardig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niks, en dat na die uitmuntende koppelpoging van GGMM.
Wincest.quote:
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mocht dat laatste het geval zijn kopen we meteen een Ajax romper voor die kleine.
In welk jaartal zit je dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
goverdomme
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Story of my lifequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Die was goed idd. Wingman Award-waardig.
Wel weer triest van dat wijf dan
Wat lief!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.
Ik heb een mooie grote Olli met Feyenoordshirt gekocht voor der.
Ik heb even gekeken.quote:
Orys Baratheon genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringenquote:
Ik heb ze gevangen genomen en verkocht als slaaf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Of ze klikt bij voorbaat alles weg van het VBL kliekje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken.
Ik moet je teleurstellen.
Maar misschien heeft ze haar quote-meldingen niet aanstaan?
Goede tactiek wel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringen
Dat kan zeer zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk jaartal zit je dan?
Kan je dus ook gewoon van Essos een heel eigen koninkrijk maken ipv al die losse steden?
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Laten we aardbeitje even lokquoten naar deze SC.
Die bewaar ik louter voor RobinOok.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
He. Dat is wel jammer.
Stuur haar je tosti-pics
Dankjewel Renéquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een 2e poging voor je gewaagd makker.
Zodat ze weer kan ragenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bewaar ik louter voor RobinOok.
Hm. Flauw van aardbeitje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
Haha, je moeder welquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker.
Weet het jaartal niet, maar net na de Doom. Dat hebben ze past net toegevoegd.
Ik heb eens met Drogo heel Essos overgenomen. Toen ik met Dany naar Westeros wilde gaan ging ze dood aan diarree, de hoer.
Sta altijd voor je klaarquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat topic kan vinden. Maar Div heeft me wel geholpen. Divgod.
Helemaal mee eens.quote:
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.quote:
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?quote:
Welke game?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?
Jij en Drizzt moeten die game gewoon gaan spelen. Is echt wat voor jullie.
Echt hequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.
Goor zwijn dat het is.
{quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al eens gepost waarmee je al mijn zin om het nog te downloaden wegnam :
[..]
{
Voor JR, lees maar terug.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is deze lokquote goed voor?
pussyquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is deze lokquote goed voor?
Ah, niets voor mij dusquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crusader Kings 2.
Met Game of Thrones mod.
Helaas zien we dit Emilia nooit doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al eens gepost waarmee je al mijn zin om het nog te downloaden wegnam :
[..]
{
Ik moet eigenlijk vooral de motivatie zoeken om echt iets met mijn leven te doen ipv tijd te verspillen aan spelletjes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?
Jij en Drizzt moeten die game gewoon gaan spelen. Is echt wat voor jullie.
Ik ken het spel verder niet, maar dat zou ik direct kopen ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil zeker een The Walking Dead mod
Die Telltale game daarvan is trouwens wel echt tofquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ken het spel verder niet, maar dat zou ik direct kopen ja.
Maak er filmpjes van en upload het op youtube.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas zien we dit Emilia nooit doen.
[..]
Ik moet eigenlijk vooral de motivatie zoeken om echt iets met mijn leven te doen ipv tijd te verspillen aan spelletjes.
Dus ik zal het binnenkort wel echt gaan aanschaffen.
Die telltale games heb ik nog niet gespeeldquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Telltale game daarvan is trouwens wel echt tof
Stukken beter dan die hele tv-serie
Het staat op Steam toch? En dan die mod er apart bij downloaden?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak er filmpjes van en upload het op youtube.
Tekeningetjes er bij van je characters.
Als ik screenshots kijk word ik niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crusader Kings 2 normaal is ook vet tho.
Oh ik vond dat keuzes maken in die game wel leuk (al hebben ze uiteindelijk ook weer niet heel veel invloed) en ook wel gewoon spannend soms lol.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die telltale games heb ik nog niet gespeeld. Ik houd niet zo van dat soort games. Heb wel de laatste delen via lets play's gezien en dat was wel tof. Maar ik ben wel fan van de serie, weet dat jij het niks vindt
.
Ja, is gewoon een installer die het voor je installeert die mod.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het staat op Steam toch? En dan die mod er apart bij downloaden?
Het is grafisch geen hoogstandje nee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik screenshots kijk word ik niet echt enthousiast.
je hoofd ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is grafisch geen hoogstandje nee.
Gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, is gewoon een installer die het voor je installeert die mod.
Als je een goedkoop keytje wil en link naar de mod moet je maar dm'en.
Heb altijd het idee dat je zo weinig doet in die games. Maar goed, misschien gewoon eens spelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vond dat keuzes maken in die game wel leuk (al hebben ze uiteindelijk ook weer niet heel veel invloed) en ook wel gewoon spannend soms lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |