Die was goed idd. Wingman Award-waardig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niks, en dat na die uitmuntende koppelpoging van GGMM.
Wincest.quote:
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mocht dat laatste het geval zijn kopen we meteen een Ajax romper voor die kleine.
In welk jaartal zit je dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
goverdomme
[..]
Met een High Valyrian die de Doom heeft overleefd New Valyria gesticht. The Reach vond het nodig om mij de oorlog te verklaren omdat ze het niet eens waren met mijn slavenhandel. Vanzelfsprekend is nu de gehele mannelijke lijn van house Gardener uitgeroeid.
gebeurdquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel erg vriendelijk, leuk om te zien.
Heeft dat een reden? Is er iets leuks gebeurt in je leven? Word je vader?
Story of my lifequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Die was goed idd. Wingman Award-waardig.
Wel weer triest van dat wijf dan
Wat lief!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn nichtje had alleen een of ander loserbeest met een ajaxshirtje in haar box staan.
Ik heb een mooie grote Olli met Feyenoordshirt gekocht voor der.
Ik heb even gekeken.quote:
Orys Baratheon genotquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringenquote:
Ik heb ze gevangen genomen en verkocht als slaaf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. De vrouwen nog wel meegenomen naar je eigen paleis of gun je ze de sporadische kans/hoop nog iets nieuws op te kunnen bouwen?
Of ze klikt bij voorbaat alles weg van het VBL kliekje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken.
Ik moet je teleurstellen.
Maar misschien heeft ze haar quote-meldingen niet aanstaan?
Goede tactiek wel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde het veel beter man. Ik werd de boeman door brutaal te vragen en te worden afgescheept zodat jij later profijt kon halen uit mijn ervaringen
Dat kan zeer zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk jaartal zit je dan?
Kan je dus ook gewoon van Essos een heel eigen koninkrijk maken ipv al die losse steden?
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Laten we aardbeitje even lokquoten naar deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |