Die bewaar ik louter voor RobinOok.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:16 schreef Divje het volgende:
[..]
He. Dat is wel jammer.
Stuur haar je tosti-pics
Dankjewel Renéquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een 2e poging voor je gewaagd makker.
Zodat ze weer kan ragenquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bewaar ik louter voor RobinOok.
Hm. Flauw van aardbeitje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
Haha, je moeder welquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan.
Ze kwam niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker.
Weet het jaartal niet, maar net na de Doom. Dat hebben ze past net toegevoegd.
Ik heb eens met Drogo heel Essos overgenomen. Toen ik met Dany naar Westeros wilde gaan ging ze dood aan diarree, de hoer.
Sta altijd voor je klaarquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat topic kan vinden. Maar Div heeft me wel geholpen. Divgod.
Helemaal mee eens.quote:
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.quote:
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?quote:
Welke game?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de game ondertussen al eens gekocht goffetedomme?
Jij en Drizzt moeten die game gewoon gaan spelen. Is echt wat voor jullie.
Echt hequote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Ja want zij heeft ervaring met eten dus weet precies wat lekker is.
Goor zwijn dat het is.
{quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit heb je al eens gepost waarmee je al mijn zin om het nog te downloaden wegnam :
[..]
{
Voor JR, lees maar terug.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is deze lokquote goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |