Oke JR xDquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
moest even het bed verschonen, wel zo fris na een potje stevige seks.
ik wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is niet leuk LR. Ik heb ooit eens iets gezegd en wordt daar nu constant mee gepakt op dit forum.
quote:
Koekoek!quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Wie zijn volgens jullie kanshebbers om wel eens iets te maken van dit subforum?
Mijn lijstje :
Tarado
JR
Typisch
Lange_Lans
LBM
Rickertman
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
LBM zei 'als zijnde'
Scrummie zei 'vindt jij'
Lange_Lans zei: 'Ik wordt'
DIT IS DE BESTE DAG OOIT!
lanksquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
LBM zei 'als zijnde'
Scrummie zei 'vindt jij'
Lange_Lans zei: 'Ik wordt'
DIT IS DE BESTE DAG OOIT!
Jij wordt echt zo'n buurman die de voetbal lek steekt als hij over jouw schutting komt hé.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mongool in de straat laat zijn auto-alarm al een kwartier afgaan, kklul teringhond
nou nouquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Een mongool in de straat laat zijn auto-alarm al een kwartier afgaan, kklul teringhond
help hem danquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar diie buurman is echt een figuur met Asperger
Daar gaat het alarm wel van uit!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, steek zijn autobanden lek.
MOEST LACHEN.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het alarm wel van uit!!
Nee man.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het alarm wel van uit!!
Ja. Want ik heb zelf nog maar 6 jaar ofzo mijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nemen jullie volwassen mannen zonder rijbewijs serieus?
Ligt er aan. Net een paar weken 18 kan nog. Daarna is het niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nemen jullie volwassen mannen zonder rijbewijs serieus?
Het is tong80.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:56 schreef Typisch het volgende:
Stijn komt echt a la Tong80 hier posten om een paar keer per dag heel theatraal af te zwaaien he.
Eens.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zonder die blauwe kleur veel leuker.
past wel héquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zonder die blauwe kleur veel leuker.
Mag toch hopen van niet..quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar Roland, nu je toch zwart bent, kan je ook wel eens uitsluitsel geven over het flopland gebeuren. Zat dat je nu echt dwars al die tijd?
Nee, maakte me wel relevant. kon erger dan een nobuddie zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar Roland, nu je toch zwart bent, kan je ook wel eens uitsluitsel geven over het flopland gebeuren. Zat dat je nu echt dwars al die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |