vind uquote:Wat vind u er nou van dat uw stem, en daarmee de nalatenschap van de Nederlandse taal, nu al bijna veertig jaar door de ruimte vliegt?
quote:Tarado
JR
Typisch
Lange_Lans
LBM
Rickertman
Oh? Wanneer zijn die gestopt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Wie zijn volgens jullie kanshebbers om wel eens iets te maken van dit subforum?
Mijn lijstje :
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Mijn lijstje :
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
Mesquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.
Eerlijk duurt het langst makker.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
Caland een optie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje :
[..]
Je vergeet dat als Ajax verliest je zo een ban krijgtquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie.
Maar toen ik er later nog eens over nadacht vind ik het eigenlijk wel goed. Tagliano heeft het altijd over een beter FOK! en probeert het niveau op te krikken en zet zich heel goed in voor VBL.
Met die insteek zijn wij straks meer van hem verlost aangezien hij geen VBL mod meer zal blijven (hopelijk) omdat hij zijn ideeën die hij had voor VBL straks over heel FOK! moet trekken en niet langer alleen op VBL. Daar lag voor hem natuurlijk de focus de afgelopen maanden. Logisch, als VBL mod.
Maar nu moet hij ook kijken hoe hij Travel, Fotografie, Flora & Fauna, MEN () naar een blijvend hoger niveau kan tillen. Dat betekent automatisch, wanneer hij zijn werk naar behoren uit wilt voeren, dat hij hier minder aanwezig zal zijn.
Al met al een win-win situatie zeg ik je
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor jequote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Markquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland gaf dat gisteren aan.
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor je
VBL / Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.....Tong for VBL-mod.....!quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dit opeens vandaan zeg??? Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Eikelquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.
Wanneer je zulke ambities hebt als Tagliano is het verstandiger om zich volledig op het FA gebeuren te richten. Natuurlijk moet ie aanblijven totdat er 1 of 2 nieuwe, geschikte mods zich aan dienen. Maar daarna zal hij zich toch meer en meer moeten richten op FOK! algemeen en niet meer gaan modden in VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Mark
Pijnlijk dat twee nobuddies zoals ene LBM en ene Rickertman (who the fuck is Rickertman?) boven ons worden verkozen.quote:
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pijnlijk dat twee nobuddies zoals ene LBM en ene Rickertman (who the fuck is Rickertman?) boven ons worden verkozen.
Wanneer jij het niet kan hebben dat ik zeg dat jij waarschijnlijk geen goede mod zal zijn, zegt dat meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch was er maar weer vroeg bij vandaag om een aantal steken onder water uit te delen aan zijn 'vrienden'
Jammer dat je zo tegen mij doet sinds mijn VBL fantasy league team zo veel punten pakt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wel héél erg pijnlijk als jij nu niet één van de 2 nieuwe mods wordt.
JC is niet zo scherp vandaag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.
Dat zijn dp, mrstylo en lange_lans alquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kun je LBM niet kennen? Dat is een PSV maatje van je.
Hehe.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je zo tegen mij doet sinds mijn VBL fantasy league team zo veel punten pakt.
Hij staat volledig geïsoleerd. Niemand neemt hem nog serieus.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:34 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch was er maar weer vroeg bij vandaag om een aantal steken onder water uit te delen aan zijn 'vrienden'
Dat is een flinke misrekening geweest van je.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe.Je doet het goed maat. Ik heb een waardeloze interland periode achter de rug. Maar ik heb ook niet heel veel internationals.
Yep. Ik heb grote fouten gemaakt tijdens die biedrondes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een flinke misrekening geweest van je.
Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zijn dp, mrstylo en lange_lans al
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?quote:
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.
Bedankt (Ja)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Ondertussen ben ik soeverein leider van het hele spelletje. Maar de eerste pannenkoeken zijn meestal voor de kinderen. Onheil kan in een klein hoekje zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik heb grote fouten gemaakt tijdens die biedrondes.
Dit is een wijze les voor volgend jaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Raymaniaquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?
Echte bazen typen met shift. En bedankt, ook altijd leuk om jou te zien postenquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ER BENT MAAT (Getypt met shift overigens)
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Dat zou hij alleen doen als hij denkt dat Tagliano voetbal tot walhalla voor Stijn kan maken. Dus veel Pieter Zwart artikelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
wie is LBM?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.
Overigens denk ik dat jij het ook heel goed zou kunnen, vermits je een aantal acts laat varen. GGMM was een goede mod en Tarado zou altijd goed zijn, maar die heeft al aangegeven het niet te willen. JR zou het ook kunnen.
Ik zit in de IT.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.quote:
Maakt sensequote:Op dinsdag 5 september 2017 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.
Dat lijkt me wat hoog gegrepen Vincent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat moet je kunnen als mod?
letterlijk nietsquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Onterecht posts weghalen, niet sociaal zijn, janken over users, bans aanvragen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Succes. Lange dag.quote:
succes jancees.quote:
JoJoortje gaat het worden natuurlijk. Al gaat mijn steun uiteraard naar Onlogisch of Jancees.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitstekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Dank GGMMquote:Op maandag 4 september 2017 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, maar als Lavenderr en Scrummie zeggen dat je tof bent geloof ik dat blind
Welkom!
Hoi makker.quote:
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitsteken
Wie zijn voor jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker.
Voor wie zijn jou de 2 voornaamste personen om Roland en Tagliano op te gaan volgen in VBL?
gm stijn. Alles wel met de studiestart?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gm stijn. Alles wel met de studiestart?
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zijn voor jou.
Wat jij deed zal misschien correct zijn, maar staat erg lelijk.
Ik hoop dat Jojoortje gevraagd wordt. Daarnaast pfoe.. lange lans dan maar.
Daarna gelijk door naar de uni, of blijf je op het hbo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Jij wil zeker geen mod worden?
Ik waardeer je eerlijkheid makker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?
stuepuntenquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?
Denk hbo. Zit nu wel goed, vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarna gelijk door naar de uni, of blijf je op het hbo?
Haal jij Danny over?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?
Is studententaal GGMM.quote:
Oh sorry dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is studententaal GGMM.
(is dit een goede smoes?)
We've been through this before.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel voorstander voor het sluiten van de SC
Definitief uitloggen zou een prima optie zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:04 schreef Vasion het volgende:
Sluiten van de SC?Waar moet ik dan heen?
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:04 schreef Vasion het volgende:
Sluiten van de SC?Waar moet ik dan heen?
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We've been through this before.
STIJN IS TERUG EN HOEquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.
Zo dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.
Maar het is belangrijk om aan te geven waar ik sta.
Drizzt leest terug en zal op dit bericht reageren zodra hij wakker wordt (dat is dus rond 14 uur).quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?
Het schijnt idd één grote reclamespot te zijn geweest. Ieder medium zegt het. Van Links naar rechts.quote:
Ik heb al één mod en FA achter me.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.
Maar het is belangrijk om aan te geven waar ik sta.
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?
Was het lekker?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al één mod en FA achter me.
Je bedoelt alle SC's sluiten?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.
Maar het is en blijft mijn mening.
Voor heel FOK trouwens.
Ik snap het waarom wel, maar dan krijg je wel weer heel veel SC in diverse topics. Kan zelfs users wegjagen die hier voornamelijk voor de SC's zijn en uiteindelijk de doodsteek voor heel FOK! worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem er niet eens van proberen te overtuigen. Verloren zaak.
Maar het is en blijft mijn mening.
Voor heel FOK trouwens.
Klopt, het is een plan met een risico.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap het waarom wel, maar dan krijg je wel weer heel veel SC in diverse topics. Kan zelfs users wegjagen die hier voornamelijk voor de SC's zijn en uiteindelijk de doodsteek voor heel FOK! worden.
Ja, klopt zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is een plan met een risico.
Maar FOK is nu 95% sc en live topics. Alles wordt daar besproken.
Dit zou voor veel meer losse topics zorgen.
Losse topics
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het is een plan met een risico.
Maar FOK is nu 95% sc en live topics. Alles wordt daar besproken.
Dit zou voor veel meer losse topics zorgen.
Losse topics
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je statement had meer zin gehad als je niet actief in deze SC had meegepost. Nu is het als een dikzak die tijdens het eten van een hamburger zegt dat hij wil afvallen.
Niet echt. Het laat juist zien dat ik bereid ben zelf plezier op te offeren voor een beter FOK.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Ga eens wat doen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom werkt mijn giphy gifje niet?
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt. Het laat juist zien dat ik bereid ben zelf plezier op te offeren voor een beter FOK.
Zo dan. Zelden iemand zo voor het blok gezet zien wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laat je niet zien door hier mee te posten. Het is the darkside of de bruinhemdenside. KIEZEN.
Misschien kan je je puberale gebral even buiten deze discussie houden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. Zelden iemand zo voor het blok gezet zien worden
Benieuwd of GGMM de daad bij het woord gaat voegen
Hier spreek je jezelf even flink tegen maat. Je bent als een strontvlieg die vast komt te zitten in een web. Je doet verwoede pogingen om je nog los te trekken van het net dat zich om je heen sluit. Maar bij iedere poging kom je vaster en vaster te zittenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.
Sterker nog, dan wordt er over het totaal minder gepost.
mad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je puberale gebral even buiten deze discussie houden.
Wat spreek ik tegen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf even flink tegen maat. Je bent als een strontvlieg die vast komt te zitten in een web. Je doet verwoede pogingen om je nog los te trekken van het net dat zich om je heen sluit. Maar bij iedere poging kom je vaster en vaster te zitten
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik stop met posten helpt dat niks voor de redenen die ik heb om de SC te sluiten.
Sterker nog, dan wordt er over het totaal minder gepost.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
Jij slaat de plank mis.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een zwak argument. Hiermee rechtvaardig je ook je weer beginnen met roken terwijl je eerder gestopt was. Dit is je redenatie: ''Meh, de mensheid om me heen stopt ook niet met roken dus dan begin ik ook maar weer''. Je principes zijn duidelijk op een laag pitje gezet, de groepsdruk wordt je allemaal wat teveel. Zweetaanvallen, paniekaanvallen, dwang, frustraties.
word jequote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt de vergelijking niet.. laat maar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets. Maar laat hem maar in de waan. Soms is het beter om mensen met psychische problemen in hun eigen wereld te laten leven.
Shutter Island was daar een goede film over.
Ik weet al wie de nieuwe mod gaat wordenquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wie gaat uiteindelijk over de toewijzing van de mods?
Ssssh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet al wie de nieuwe mod gaat worden
Scrummiequote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vind jij zich het meest verdacht gedragen hier in verband met de nieuwe mod?
Lans is opeens stil.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vind jij zich het meest verdacht gedragen hier in verband met de nieuwe mod?
Op je hoogtepunt stoppenquote:
Zonde, je deed het goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppenHet was zo wel genoeg geweest. Daarnaast is er voor mij de komende weken ook onzekerheid of ik wel überhaupt aanwezig kan zijn(baantje erbij en langere schooldagen), dus vandaar. Ik heb er even over nagedacht, maar dit is wel de beste oplossing.
Ik had dit besluit al eerder genomen, maar ik ben nog even blijven hangen tot de nieuwe aanwinst voor VBL zijn/haar rentree maakt.
oh.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Hint: de nieuwe mod is geen dik vies vet goor varken.
Ik ben het niet hoor, maar bedankt voor je complimentquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Vreemd. Ik heb nog geen DM gehad :Squote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Heb je foto's paraat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:06 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch, waarom heb je nog geen reactie gegeven op je enorme blunder met ''word je''? Werken is dit keer geen excuus; dit is onvergeefbaar. Op de basisschool hebben mensen je al uitgelegd hoe deze regel werkt en zoveel jaren later doe je het gewoon weer fout.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb nog geen DM gehad :S
Jjdoanwkeiajquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idioot.
Haha, geen crewbash HAHAHA
Iedereen leest hier mee, VBLSC is toch wel de place to be. Tagliano lurkt hier ook altijdquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als het geen SC'er is dan mis je toch de hele context van bepaalde reacties in SC.
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggenquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch, waarom heb je nog geen reactie gegeven op je enorme blunder met ''word je''? Werken is dit keer geen excuus; dit is onvergeefbaar. Op de basisschool hebben mensen je al uitgelegd hoe deze regel werkt en zoveel jaren later doe je het gewoon weer fout.
Je bent weer zwart Roland, welkom terug makkerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe mod kan wel goed liegen zag ik gisteren
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
de groepsdruk wordtquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat uit te zoeken waarom ik fout zat. Ik ben overigens wel benieuwd of GGMM het uit kan leggen
Zeg gewoon wie het is Floplandquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo verquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie spelling niet als iets met regeltjes. Voor mij is het gewoon op gevoel.
Ik ga voor Jojo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelling zijn louter regeltjes. Toegegeven, ik vloog hier finaal uit de bocht. Ik lik mijn wonden in een hoekje. Tevens vraag ik mij meer en meer af wie de nieuwe mod wordt. Zullen we er een weddenschap aan verbinden? Misschien krijgen we GGMM ook zo ver
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga voor Jojo.
Wat verbinden we er aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb spelling niet geleerd door regels, ik pas geen regeltjes toe. Ik zie blind of iets goed of fout is, zonder een kansloos regeltje toe te passen.
Voor wie ga jij dan???quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Hier wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM WERKEN DE GIPHY GIFJES NIET MEER?!?!!?!!??!?!!!
.webp oid aanpassen naar .gifquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DRIZZT IS MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt was dus aan het liegen gisteren
Na een refresh doen ze 't welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
.webp oid aanpassen naar .gif
Om een jaar abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog. Misschien weet Stijn iets leuks.
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoedquote:
Net wakker zekerquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
achter de schermen weten ze al wie de nieuwe mod wordt.
Misschien bluf ik welquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja daarom ben je ook modquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, oké. Snap het nog steeds niet, maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaghals.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Wie het ook wordt, hij/zij krijgt er van langs.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
Nieuwe modgenot.
Toto69 zou erg grappig zijn.
maar dan moet je met Drizzt samenwerken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik wel een goede mod zou zijn
kleine overheid beste overheid instelling
Met mijn manier van moddereren zou dat niet zo'n punt zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar dan moet je met Drizzt samenwerken.
Geen. Spaan. Heel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed.quote:
Dit is toevalligquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
haha gayquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
quote:
Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
Eensquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha gay
Beiden fout is een beiden abo
jij kreeg net een vreemde dm. Niet ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al een abo.
En gezien je enthousiasme hieromtrent (terwijl je normaal altijd hard lacht om een abo want betalen aan Danny hahaha) zegt mij dat je handelt met voorkennis.
Ik op jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Rickertman.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet wel iemand zijn die alle clubtopics goed in de gaten houdt hè
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.quote:
Kan ik het al bekendmaken dan?quote:
Hij woont vlakbij het Excelsior stadion volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.
Laf dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Lijkt me niet, fvd is met de actie begonnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt idd één grote reclamespot te zijn geweest. Ieder medium zegt het. Van Links naar rechts.
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Dan verleng ik die als hij afloopt, domme big.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.
Ik heb er al twee gehad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu voor me dat iedereen elkaar een DM stuurt om te vragen of ze het zijn en dan liegt er 1 iemand keihard.
Genot.
Raar dat niemand mij een DM stuurt danquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu voor me dat iedereen elkaar een DM stuurt om te vragen of ze het zijn en dan liegt er 1 iemand keihard.
Genot.
Dikke bloedhond waarom laat je mij er opeens buiten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verleng ik die als hij afloopt, domme big.
ZET DAN INquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dikke bloedhond waarom laat je mij er opeens buiten.
Vertel gewoon wie het isquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:15 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
voelen jullie ook die spanning? Ik trek het niet meer.
quote:
Iedereen raakt een beetje uit z'n humeur.quote:
Als dat gebeurt snap ik officieel niks meer van FOK.quote:
1. Hoe betalenquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt snap ik officieel niks meer van FOK.
maar het zou kunnen.
Maar hoe gaan we dit doen qua weddenschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |