JoJoortje gaat het worden natuurlijk. Al gaat mijn steun uiteraard naar Onlogisch of Jancees.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitstekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:29 schreef HPLC het volgende:
Nu Tagliano en KingRoland zijn gestopt denk ik dat onlogisch en capuchon_jongen de meest logische opvolgers zijn.
Dank GGMMquote:Op maandag 4 september 2017 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, maar als Lavenderr en Scrummie zeggen dat je tof bent geloof ik dat blind
Welkom!
Hoi makker.quote:
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Goed om te zien dat echte vrienden hun nek voor mij uitsteken
Wie zijn voor jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker.
Voor wie zijn jou de 2 voornaamste personen om Roland en Tagliano op te gaan volgen in VBL?
gm stijn. Alles wel met de studiestart?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gm stijn. Alles wel met de studiestart?
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag eerste collegedag. Deze periode draai ik di-wo-do. Nu aan het wachten tot ik aan de slag kan.
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zijn voor jou.
Wat jij deed zal misschien correct zijn, maar staat erg lelijk.
Ik hoop dat Jojoortje gevraagd wordt. Daarnaast pfoe.. lange lans dan maar.
Daarna gelijk door naar de uni, of blijf je op het hbo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf. Deze periode 2 en in C 3.
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker
Jij wil zeker geen mod worden?
Ik waardeer je eerlijkheid makker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tegen jouw potentiële moderatorschap. Puur omdat zwart zijn het mooiste is wat je kan zijn.
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?
stuepuntenquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel stuepunten nog totdat je het fameuze p-papiertje mag ontvangen?
Denk hbo. Zit nu wel goed, vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarna gelijk door naar de uni, of blijf je op het hbo?
Haal jij Danny over?quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt iets voor mij. Ga jij wel een poging doen dan?
Is studententaal GGMM.quote:
Oh sorry dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is studententaal GGMM.
(is dit een goede smoes?)
We've been through this before.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel voorstander voor het sluiten van de SC
Definitief uitloggen zou een prima optie zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:04 schreef Vasion het volgende:
Sluiten van de SC?Waar moet ik dan heen?
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:04 schreef Vasion het volgende:
Sluiten van de SC?Waar moet ik dan heen?
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We've been through this before.
STIJN IS TERUG EN HOEquote:Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.
Zo dan.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een instelling voor geestelijk gehandicapten natuurlijk, mallerd.
Laten we eerlijk wezen, iemand die vaak naar de sportschool gaat en met enige regelmaat een bakje kwark eet kan ook moeilijk, en ik noem dit met totale willekeur, een Drizzt achter zich krijgen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nooit de andere mods achter me krijgen.
Maar het is belangrijk om aan te geven waar ik sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |