Dat is waar. Sorry makker voor mijn wilde woordkeuze.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch al
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die vrijwillig kiest voor het moderatorschap een ongelooflijke kankerlul. Dat wist je toch al
Ga jij wel normaal reageren als ik een ban krijg??quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitoren
En wat lullen in de ruimte, dat laatste moet mij wel liggen
Goede tekst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Wanneer ik niet meer mod ben vind ik ook wel dat je de mods die er dan zitten de ruimte moet gevenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt het niets uit of je VBL mod bent of niet omdat je hier toch wel zit met je knopjes?
BAMquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Scrummie niet hoog zitten, maar jij denkt dat hij te dom is om goed te kunnen spellen?
Waarom?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien zijn post daarna "haha mad" was zou ik het niet al te serieus nemenquote:
Gezellig man. Ga je nog op de koffie bij Danny en zo ja besluit je dan de zwarte pieten discussie op te halen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het forum als geheel in de gaten houden, aansturen waar nodig, users willen nog wel eens wat bozig reageren na een ban, die geef je wat uitleg, meebabbelen over het beleid, dingen monitoren
En wat lullen in de ruimte, dat laatste moet mij wel liggen
Sowwwquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend m'n eerste negerinnetje geneukt. L_L was trots
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doen FA's eigenlijk behalve mods aanstellen en bannen?
Ik kan echt overgeven van deze trollpost, wat walgelijk manquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.
Het is wat.
Slappe uitweg. Man man man man. Zeg gewoon dat het geen handige opmerking wasquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aangezien zijn post daarna "haha mad" was zou ik het niet al te serieus nemen
Wacht maar tot hij wedstrijdfit is. Hij maakt Wit-Rusland KAPOT.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:34 schreef Doublepain het volgende:
RONALDO EN ROBBEN in het filmpjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:00:06You've been waiting. They've been waiting. It’s time to see who made the top 💯 #FIFA18RatingsSee 100-81 👉… https://t.co/tPwn2EmRKq reageer retweet
@JC&ROLAND
Als jij normaal wat vraagt moet dat geen probleem zijnquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga jij wel normaal reageren als ik een ban krijg??
Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig man. Ga je nog op de koffie bij Danny en zo ja besluit je dan de zwarte pieten discussie op te halen?
Dat is niet zo moeilijk, hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij wedstrijdfit is. Hij maakt Wit-Rusland KAPOT.
Deze post heb ik vanmiddag ook al gelezen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.
Wat, jaja, betekent dat hij véél minder tijd heeft voor VBL. Hij heeft zich nu immers ook druk te maken om MEN, Flora en Fauna, K&W, Fotografie, WGR en nog meer van dat soort meuk.
Al met al een win/win situatie dus.
Hij gaat FOK! naar een hoger niveau tillen, wij zien hem hier minder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het goed is gaat Tag (ik mag Tag zeggen) FOK! naar een hoger niveau tillen en dit niet langer enkel met VBL proberen.
Wat, jaja, betekent dat hij véél minder tijd heeft voor VBL. Hij heeft zich nu immers ook druk te maken om MEN, Flora en Fauna, K&W, Fotografie, WGR en nog meer van dat soort meuk.
Al met al een win/win situatie dus.
Hij gaat FOK! naar een hoger niveau tillen, wij zien hem hier minder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of neem het "iets" minder serieus allemaalquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slappe uitweg. Man man man man. Zeg gewoon dat het geen handige opmerking was
Soms ben je wel echt grappig GGMMquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een dt-foutje.
Het is wat.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of neem het "iets" minder serieus allemaal
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hemquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post heb ik vanmiddag ook al gelezen.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms ben je wel echt grappig GGMM
Oké, mooi.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij normaal wat vraagt moet dat geen probleem zijn
Ja leuk, als wij dat zeggen tegen jullie na weer een onterechte ban werkt het niet zo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of neem het "iets" minder serieus allemaal
Typisch is een arrogant mens. Ik block hem nog altijd met veel plezier.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hem
beide posts niet gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is niet zo snel van begrip. Daarom herhaal ik het nog even voor hem
HAHAAHAHAHAAHAHAquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch is een arrogant mens. Ik block hem nog altijd met veel plezier.
Typisch lijkt op Vertonghen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je met welke mensen arrogante mensen niet zo goed om kunnen gaan?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe het zelfquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Zullen we stoppen met de jij-bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |