Dat is een gewoonte.quote:Op zondag 3 september 2017 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Ik was in het Vaticaan van de week. Werd erg oncomfortabel in de Sint-Pietersbasiliek...Echt niks voor mij. Stonden mensen in de rij om te wrijven over de voet van een beeld, dat was dan een directe blessing ofzo.
Si.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte.
Trouwens, wel even de basiliek opgeweest mag ik hopen?
nog nooit geweestquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Wel echt een genotsstadje hoor.
mooie stad inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.
niet onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
maar niet zo streng meerquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
als je het maar vriendelijk genoeg vraagtquote:Op zondag 3 september 2017 01:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
maar niet zo streng meer
al doen de meeste artsen geen abortus meer
anders gewoon in een buitenwijk een goede stoot krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het maar vriendelijk genoeg vraagt
Heel ouwe shit Drizzt.quote:Op zondag 3 september 2017 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allejezus, kreeg deze net doorgelinkt![]()
![]()
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofdquote:Op zondag 3 september 2017 02:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heel ouwe shit Drizzt.
Wel grappig.
Die vrouw heeft wel extreem dikke tieten.quote:Op zondag 3 september 2017 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofd
Moggequote:
was het lekker?quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DMquote:Op zondag 3 september 2017 07:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Erg trots. LBM. Pics van de kleurling.
Once you go black.... ❤quote:
hahaquote:Op zondag 3 september 2017 07:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Once you go black.... ❤
👍🏿🤛🏿👍🏿quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DM
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vroeger wakker dan de rest hier. Ik doe iets fout op zondag.
Ik ontbijt liever eerst.quote:Op zondag 3 september 2017 07:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.quote:Op zondag 3 september 2017 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Ik hoop nog steeds dat Waves $100 aantikt. Dan heeft Inso een Satoshi tattoo erbij
Hallo maat. Trots op LBM?quote:Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.
Erg trots! Jij?quote:
leggequote:Op zondag 3 september 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat nog ff legge voor de oorlog en de wedstrijd beginnen.
Welke oorlog?quote:Op zondag 3 september 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat nog ff legge voor de oorlog en de wedstrijd beginnen.
Dat wordt geen oorlog joh.quote:Op zondag 3 september 2017 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
NWS / Aardbeving in Noord-Korea: mogelijk nucleaire test......
Kijk eens naar CNN.quote:Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt geen oorlog joh.
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.quote:
NPO-Teletekst 101 en alle dagbladen dan.......quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.
Natuurlijk niet. NK heeft Amerika als eeuwige vijand nodig om het bestaansrecht van haar dictatoriale regime te behouden.quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.
Daarom.quote:Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. NK heeft Amerika als eeuwige vijand nodig om het bestaansrecht van haar dictatoriale regime te behouden.
Zo sporten, dan Max, dan NL elftal, dan vakantie bespreken.quote:Op zondag 3 september 2017 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gvd straks 2 verjaardagen achter elkaar.
Ik ga nu naar de Efteling.quote:Op zondag 3 september 2017 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de Efteling loopt.
Lekker hoorquote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo sporten, dan Max, dan NL elftal, dan vakantie bespreken.
Prima dagje.
Leuke dag dus. Vakantie bespreken, waarheen?quote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dagje.
jammer dat het vandaag mooi weer is in Monzaquote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dagje.
Zou het druk worden denk je?quote:
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.quote:Op zondag 3 september 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuke dag dus. Vakantie bespreken, waarheen?
Ik ga toch alleen maar in carnavalsfestival.quote:Op zondag 3 september 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus denk het wel.
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?quote:Op zondag 3 september 2017 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat het vandaag mooi weer is in Monza
Macedonië. Struga.quote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.
Nee, de kwali lag gewoon heel lang stil. Beslissing telkens met 15 minuten uitgesteld.quote:Op zondag 3 september 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?
ja het regende een beetje veel, vandaag heeft Max weinig kansquote:Op zondag 3 september 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?
Lekker man.quote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.
Saaiquote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga toch alleen maar in carnavalsfestival.
Yep. Zo jammer. Die regenrace van vorig jaar in Braziliëquote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het regende een beetje veel, vandaag heeft Max weinig kans
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.quote:
ja die was topquote:Op zondag 3 september 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Zo jammer. Die regenrace van vorig jaar in Brazilië
auwquote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.
Zoontje werd 8.45 wakker.
Flikker.quote:
Wie mist er nog?quote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wow bijna al mijn favoriete Fokkers aanwezig.
Is de kleine ziek?quote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 10:09 schreef tong80 het volgende:
Feliciteer één van de weinige VBL-vrouwen ff.
SHO / Gefeliciteerd /liefste/lekkerste/hotste SHO Mod Ole..........!
Laters.
Zo even sporten maatje.quote:Op zondag 3 september 2017 10:51 schreef JanCees het volgende:
Heerlijk tirolermuziek aangezet en straks voetballen GENOT
gewoon meteen vanavond maar. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Gaan we vanavond tegen Bulgarije al onderuit of stellen we het ff uit tot tegen de Zweden?
Hattrick Manolevquote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Gaan we vanavond tegen Bulgarije al onderuit of stellen we het ff uit tot tegen de Zweden?
Dus gewoon wakker zonder bijzondere reden?quote:
Ik denk dat we er vanavond al op gaan. 1-2.quote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Zelfs dat wilde hij niet. En ik slaap slecht met een baby naast me.quote:Op zondag 3 september 2017 10:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus gewoon wakker zonder bijzondere reden?
En neem je hem dan niet bij je (ivm je eigen nachtrust)?
Vanavond winnen we.quote:Op zondag 3 september 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we er vanavond al op gaan. 1-2.
Hij is toch al ouder dan een jaar?quote:Op zondag 3 september 2017 11:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs dat wilde hij niet. En ik slaap slecht met een baby naast me.
Bijna 5 uur redelijkquote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje wordt over drie weken 1.quote:Op zondag 3 september 2017 11:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij is toch al ouder dan een jaar?
Ik vond het vroeger heerlijk alleen was ik bang dat ik op de baby zou rollen onbewust in mijn slaap.
quote:Op zondag 3 september 2017 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje wordt over drie weken 1.
Dat laatste dus idd. En hij slaapt heel wild, dus hij kan echt onopgemerkt uit bed vallen.
De weddenschap is dat Nederland niet wint.quote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALs Nederland wint post jij nooit meer op fok, als Bulgarije wint ik?
Dus ik denk het wel.quote:Op zondag 3 september 2017 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De weddenschap is dat Nederland niet wint.
2 uur vannachtquote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah. Alleen de vier nachten daarvoor rond de 3/4 uur slaap. Matig matig.
Lang leven de elf maanden sprong.quote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah. Alleen de vier nachten daarvoor rond de 3/4 uur slaap. Matig matig.
Als Nederland wint post ik een maand niet in VBL.quote:
En bij een gelijkspel voeren jullie allebei de weddenschap uit.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Nederland wint post ik een maand niet in VBL.
Als Nederland niet wint neem jij tot het einde van het seizoen een UI van het Feyenoord logo, non-gif.
Nee, Jojo is ervan overtuigd dat NL wint. Ik niet.quote:Op zondag 3 september 2017 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En bij een gelijkspel voeren jullie allebei de weddenschap uit.
Aha.quote:Op zondag 3 september 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, Jojo is ervan overtuigd dat NL wint. Ik niet.
Dat is de weddenschap
Fixed.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Weddenschappen over iets anders dan je vrouwen.
ben monogaam op elk vlakquote:Op zondag 3 september 2017 11:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fixed.
Dan ben je pas een echte man.
Wat een matige gedoe weer. Dat hele UI gedoequote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Nederland niet wint neem jij tot het einde van het seizoen een UI van het Feyenoord logo, non-gif.
Een maand niet posten Onlo?quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen VBL.quote:Op zondag 3 september 2017 11:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een maand niet posten Onlo?
Dan val je in zwart gat?
GRTD bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 september 2017 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen VBL.
Ik laat mij niet verleiden tot 'nooit meer posten op fok'. Ik vind fok veel te leuk om nooit meer te posten. Tevens zou ik het oprecht een gemis vinden als jij nooit meer op den foks postquote:Op zondag 3 september 2017 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een matige gedoe weer. Dat hele UI gedoe
Knoflook is ook lekker.quote:Op zondag 3 september 2017 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een matige gedoe weer. Dat hele UI gedoe
Ach, waar moet je anders over wedden met Jojo. Misschien heeft zij een leuke weddenschap. Vooralsnog is het stil vanuit haar kant.quote:Op zondag 3 september 2017 11:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een maand niet posten Onlo?
Dan val je in zwart gat?
Geld.quote:Op zondag 3 september 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
Ach, waar moet je anders over wedden met Jojo
quote:Op zondag 3 september 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik laat mij niet verleiden tot 'nooit meer posten op fok'. Ik vind fok veel te leuk om nooit meer te posten. Tevens zou ik het oprecht een gemis vinden als jij nooit meer op den foks post
Haar maagdelijkheid lijkt mij inderdaad af te vallen.quote:Op zondag 3 september 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, waar moet je anders over wedden met Jojo. Misschien heeft zij een leuke weddenschap. Vooralsnog is het stil vanuit haar kant.
Mijn kind, jouw kind FOKVips.quote:Op zondag 3 september 2017 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, waar moet je anders over wedden met Jojo. Misschien heeft zij een leuke weddenschap. Vooralsnog is het stil vanuit haar kant.
7/10quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar maagdelijkheid lijkt mij inderdaad af te vallen.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet (misschien).quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar maagdelijkheid lijkt mij inderdaad af te vallen.
Komt door Mel B.quote:Op zondag 3 september 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal..
Ik zat binnen drie minuten na het ontwaken op de pot te schijten..
Hoe weet jij hoe strak Jolie en Jojo zijn?quote:Op zondag 3 september 2017 11:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat die Angelina Jolie 6 kinderen had gebaard.. En dan toch zo strak.. Daar zou Jojo wat van kunnen leren..
http://www.nu.nl/achterkl(...)nbestaan-lastig.html
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..quote:Op zondag 3 september 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe strak Jolie en Jojo zijn?
Genot.quote:Op zondag 3 september 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal..
Ik zat binnen drie minuten na het ontwaken op de pot te schijten..
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..
quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..
Ik dacht dat je er constant zo bijliep.quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..
Lekker bezig Typischquote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..
Dat is napo..quote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er constant zo bijliep.
[ afbeelding ]
Over slappe zak gesproken, wanneer spring jij nou eindelijk eens voor die trein, waar je 't altijd over hebt?quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over slappe zak gesproken, wanneer spring jij nou eindelijk eens voor die trein, waar je 't altijd over hebt?
Mietje..quote:Op zondag 3 september 2017 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij ons weer eens een zeer boeiend treinavontuur mededeelt
Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten doen zodat de politie jou als medeplichtige oppaktquote:Op zondag 3 september 2017 11:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mietje..
Ik reis trouwens zelden met de trein (morgen weer)..
Ik moedig niet aan, ik stel een vraag..quote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten doen zodat de politie jou als medeplichtige oppakt
Een beetje als https://www.lindanieuws.n(...)-plegen-is-schuldig/
Je noemt mij nota bene een mietje nadat ik stelde even te wachten.quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moedig niet aan, ik stel een vraag..
Dat is niet aanmoedigen, dat is gewoon een mening uitspreken..quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt mij nota bene een mietje nadat ik stelde even te wachten.
Ach ja, je vadsige lichaam naar Duitsland moeten slepen om nog een vorm van geluk te vinden is ook niet alles.quote:
Vanwaar al die vragen, Vincenzo?quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn in Duitsland ook de winkels open op zondag?
quote:Op zondag 3 september 2017 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, je vadsige lichaam naar Duitsland moeten slepen om nog een vorm van geluk te vinden is ook niet alles.
Alhoewel, gezien je bewuste vage poststijl moet die opzet ook wel matig gaan.
Bakkers zijn altijd open zondag, sowieso..quote:
ik was daar inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 10:35 schreef Sked het volgende:
[..]
daar was jij bij toch of was dat een andere race
Deze heeft 5 kinderen en is oma.....quote:Op zondag 3 september 2017 11:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat die Angelina Jolie 6 kinderen had gebaard.. En dan toch zo strak.. Daar zou Jojo wat van kunnen leren..
http://www.nu.nl/achterkl(...)nbestaan-lastig.html
Nee want volgens RonDanja heb ik lang studentenhaar.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 14:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik gooi dit maar op een gevalletje jeugdsentiment.
Want hier wordt ie niet hard van...
leuke race. Jammer. Had veel meer ingezeten.quote:
4. Daniel Ricciardo +12 144quote:
leuk zegquote:Op zondag 3 september 2017 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4. Daniel Ricciardo +12 144
5. Kimi Räikkönen +10 138
6. Max Verstappen +1 68
Zijn teamgenoot heeft meer dan dubbele punten. Dan kun je er dus echt geen reet van.
okequote:Op zondag 3 september 2017 15:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)BdrqgwvHwdIZ4qV6Cszg
Natuurlijk niet, hij sloopt de auto steeds.quote:Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan de auto.
Ok.quote:Op zondag 3 september 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
oke
ik heb dit eventjes gekeken
wat een kul
Wat vind jij dan dat ze goed laten zien hier?quote:Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb dit even gelezen en jij mag dat vinden.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 3 september 2017 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4. Daniel Ricciardo +12 144
5. Kimi Räikkönen +10 138
6. Max Verstappen +1 68
Zijn teamgenoot heeft meer dan dubbele punten. Dan kun je er dus echt geen reet van.
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.quote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Stelletje kleuters zegquote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.
echt hequote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.
Waar stel ik dat ik het goed vind, of dat ik het slecht vind, of dat ik er überhaupt een mening over hebquote:Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vind jij dan dat ze goed laten zien hier?
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?quote:
weggesliktquote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?
Daar ben je goed in hé, dingen wegslikken.quote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?
Je post zomaar een linkje?quote:Op zondag 3 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar stel ik dat ik het goed vind, of dat ik het slecht vind, of dat ik er überhaupt een mening over heb
Ik neem aan dat Jojo niet met dit voorstel akkoord gaatquote:Op zondag 3 september 2017 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Jij zegt dat Nederland wint. Ik zeg dat Nederland niet wint.
Als Nederland niet wint neem jij een Feyenoord UI tot het einde van het seizoen, non gif.
Ze is vrij om met een tegen weddenschap te komen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Jojo niet met dit voorstel akkoord gaat
Raar.quote:Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jep. Het lijkt haast een SC hier hé.
Nee.quote:Op zondag 3 september 2017 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Jij zegt dat Nederland wint. Ik zeg dat Nederland niet wint.
Als Nederland niet wint neem jij een Feyenoord UI tot het einde van het seizoen, non gif.
Dat gaat niet. Ik zit tot 12 maart vast aan Freek.quote:Op zondag 3 september 2017 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Nederland wint: Onlogisch tot Kerst een Pingu noot noot ui
Nederland wint niet: Jojoortje tot Kerst een Feijenoord UI.
Gvd ja.quote:Op zondag 3 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
OF DACHT JE SOMS DAT IK VOOR DE LOL MET FREEK RONDLOOP???
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.quote:Op zondag 3 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ik zit tot 12 maart vast aan Freek.
quote:Op zondag 3 september 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.
Dit heeft toch geen zin. Nu een weddenschap afsluiten voor iets wat pas over meer dan een half jaar ingaatquote:Op zondag 3 september 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.
Ik wil jou met een Pingu UI zien.quote:Op zondag 3 september 2017 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen zin. Nu een weddenschap afsluiten voor iets wat pas over meer dan een half jaar ingaat
Een freek-pingu gifquote:Op zondag 3 september 2017 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil jou met een Pingu UI zien.
Wie niet?quote:Op zondag 3 september 2017 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Er is vast wel iemand die er een gifje van kan maken (HOI GGMM)
Ja prima. De noot noot Pingu gif moet wel goed te zien zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Dus ; Als Nederland wint krijg ik een noot noot /freekdejonge gif tot de kerst.
En als Nederland niet wint krijgt jojo een Feyenoord UI tot de kerst, non gif.
Als ik Jojo was zou ik een graziano pelle ui nemenquote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 16:27 schreef JanCees het volgende:
over welke wedstrijd gaat het eigenlijk
Een Feyenoord UI is geen Pelle UI.quote:Op zondag 3 september 2017 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik Jojo was zou ik een graziano pelle ui nemen
in feyenoord shirtquote:Op zondag 3 september 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Feyenoord UI is geen Pelle UI.
Hopelijk verliest Nederland.quote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)quote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Nederland alsnog naar het WK gaat.
Dus?quote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)
Vreselijk zijn dat soort mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Die mensen hier hebben geen van alle iets met voetbal maar zodra oranje speelt is het raak.
Een normale straat doet zoiets niet. Ergo het is dus gewoon een pauperstraatquote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)
Je weet wat voor een afgrijselijke kleur oranje is?quote:
Ik zou graag Oranje kijken van de zomer.quote:Op zondag 3 september 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wat voor een afgrijselijke kleur oranje is?
Bedenk je dan dat je 2 weken wakker wordt en het eerste dat je ziet is een in oranje gehulde straat.
Eens.quote:Op zondag 3 september 2017 16:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde soort dat nu ineens in het F1 topic gaat posten.
Propper er in.quote:Op zondag 3 september 2017 17:00 schreef Befbekje het volgende:
Waarom is de opstelling nog onbekend? Godverdomme..
ik vind het ook een rot kleurquote:Op zondag 3 september 2017 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wat voor een afgrijselijke kleur oranje is?
Bedenk je dan dat je 2 weken wakker wordt en het eerste dat je ziet is een in oranje gehulde straat.
Wat de fuckquote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.
Dat middenveldquote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.
Hoedtquote:Op zondag 3 september 2017 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom wil je Oranje zien? Als die het halen gaan ze toch niks klaarspelenquote:Op zondag 3 september 2017 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou graag Oranje kijken van de zomer.
Dan kan de kleur van jouw straat mij niet zoveel interesseren.
Ga je niet kijken?quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je Oranje zien? Als die het halen gaan ze toch niks klaarspelen
Beter genieten van andere goede landen
Omdat ik het gezellig vind om in de stad te kijken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je Oranje zien? Als die het halen gaan ze toch niks klaarspelen
Beter genieten van andere goede landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |