gewoon meteen vanavond maar. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Gaan we vanavond tegen Bulgarije al onderuit of stellen we het ff uit tot tegen de Zweden?
Hattrick Manolevquote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Gaan we vanavond tegen Bulgarije al onderuit of stellen we het ff uit tot tegen de Zweden?
Dus gewoon wakker zonder bijzondere reden?quote:
Ik denk dat we er vanavond al op gaan. 1-2.quote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Zelfs dat wilde hij niet. En ik slaap slecht met een baby naast me.quote:Op zondag 3 september 2017 10:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus gewoon wakker zonder bijzondere reden?
En neem je hem dan niet bij je (ivm je eigen nachtrust)?
Vanavond winnen we.quote:Op zondag 3 september 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we er vanavond al op gaan. 1-2.
Hij is toch al ouder dan een jaar?quote:Op zondag 3 september 2017 11:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs dat wilde hij niet. En ik slaap slecht met een baby naast me.
Bijna 5 uur redelijkquote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.
Zoontje werd 8.45 wakker.
M'n zoontje wordt over drie weken 1.quote:Op zondag 3 september 2017 11:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij is toch al ouder dan een jaar?
Ik vond het vroeger heerlijk alleen was ik bang dat ik op de baby zou rollen onbewust in mijn slaap.
quote:Op zondag 3 september 2017 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n zoontje wordt over drie weken 1.
Dat laatste dus idd. En hij slaapt heel wild, dus hij kan echt onopgemerkt uit bed vallen.
De weddenschap is dat Nederland niet wint.quote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALs Nederland wint post jij nooit meer op fok, als Bulgarije wint ik?
Dus ik denk het wel.quote:Op zondag 3 september 2017 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De weddenschap is dat Nederland niet wint.
2 uur vannachtquote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah. Alleen de vier nachten daarvoor rond de 3/4 uur slaap. Matig matig.
Lang leven de elf maanden sprong.quote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah. Alleen de vier nachten daarvoor rond de 3/4 uur slaap. Matig matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |