Ja prima. De noot noot Pingu gif moet wel goed te zien zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Dus ; Als Nederland wint krijg ik een noot noot /freekdejonge gif tot de kerst.
En als Nederland niet wint krijgt jojo een Feyenoord UI tot de kerst, non gif.
Als ik Jojo was zou ik een graziano pelle ui nemenquote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2017 16:27 schreef JanCees het volgende:
over welke wedstrijd gaat het eigenlijk
Een Feyenoord UI is geen Pelle UI.quote:Op zondag 3 september 2017 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik Jojo was zou ik een graziano pelle ui nemen
in feyenoord shirtquote:Op zondag 3 september 2017 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Feyenoord UI is geen Pelle UI.
Hopelijk verliest Nederland.quote:Op zondag 3 september 2017 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)quote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat Nederland alsnog naar het WK gaat.
Dus?quote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)
Vreselijk zijn dat soort mensen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Die mensen hier hebben geen van alle iets met voetbal maar zodra oranje speelt is het raak.
Een normale straat doet zoiets niet. Ergo het is dus gewoon een pauperstraatquote:Op zondag 3 september 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Dat betekent dat mijn straat weer oranje wordt. (Ja, ik woon in zo'n straat. Nee, het is verder geen pauperstraat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |