leuk zegquote:Op zondag 3 september 2017 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4. Daniel Ricciardo +12 144
5. Kimi Räikkönen +10 138
6. Max Verstappen +1 68
Zijn teamgenoot heeft meer dan dubbele punten. Dan kun je er dus echt geen reet van.
okequote:Op zondag 3 september 2017 15:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)BdrqgwvHwdIZ4qV6Cszg
Natuurlijk niet, hij sloopt de auto steeds.quote:Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan de auto.
Ok.quote:Op zondag 3 september 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
oke
ik heb dit eventjes gekeken
wat een kul
Wat vind jij dan dat ze goed laten zien hier?quote:Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb dit even gelezen en jij mag dat vinden.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 3 september 2017 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4. Daniel Ricciardo +12 144
5. Kimi Räikkönen +10 138
6. Max Verstappen +1 68
Zijn teamgenoot heeft meer dan dubbele punten. Dan kun je er dus echt geen reet van.
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.quote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Stelletje kleuters zegquote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.
echt hequote:Op zondag 3 september 2017 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet duidelijk te maken. De F1 fans snappen dat niet.
Waar stel ik dat ik het goed vind, of dat ik het slecht vind, of dat ik er überhaupt een mening over hebquote:Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vind jij dan dat ze goed laten zien hier?
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?quote:
weggesliktquote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?
Daar ben je goed in hé, dingen wegslikken.quote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Las net een post over een weddenschap, maar heb 'm weggeslikt. Wat was jouw voorstel nou?
Je post zomaar een linkje?quote:Op zondag 3 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar stel ik dat ik het goed vind, of dat ik het slecht vind, of dat ik er überhaupt een mening over heb
Ik neem aan dat Jojo niet met dit voorstel akkoord gaatquote:Op zondag 3 september 2017 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Jij zegt dat Nederland wint. Ik zeg dat Nederland niet wint.
Als Nederland wint post ik een maand niet in VBL.
Als Nederland niet wint neem jij een Feyenoord UI tot het einde van het seizoen, non gif.
Ze is vrij om met een tegen weddenschap te komen.quote:Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Jojo niet met dit voorstel akkoord gaat
Raar.quote:Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jep. Het lijkt haast een SC hier hé.
Nee.quote:Op zondag 3 september 2017 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Jij zegt dat Nederland wint. Ik zeg dat Nederland niet wint.
Als Nederland wint post ik een maand niet in VBL.
Als Nederland niet wint neem jij een Feyenoord UI tot het einde van het seizoen, non gif.
Dat gaat niet. Ik zit tot 12 maart vast aan Freek.quote:Op zondag 3 september 2017 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Nederland wint: Onlogisch tot Kerst een Pingu noot noot ui
Nederland wint niet: Jojoortje tot Kerst een Feijenoord UI.
Gvd ja.quote:Op zondag 3 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
OF DACHT JE SOMS DAT IK VOOR DE LOL MET FREEK RONDLOOP???
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.quote:Op zondag 3 september 2017 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ik zit tot 12 maart vast aan Freek.
quote:Op zondag 3 september 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.
Dit heeft toch geen zin. Nu een weddenschap afsluiten voor iets wat pas over meer dan een half jaar ingaatquote:Op zondag 3 september 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok vanaf 12 maart dan tot het nieuwe seizoen begint.
Ik wil jou met een Pingu UI zien.quote:Op zondag 3 september 2017 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen zin. Nu een weddenschap afsluiten voor iets wat pas over meer dan een half jaar ingaat
Een freek-pingu gifquote:Op zondag 3 september 2017 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil jou met een Pingu UI zien.
Wie niet?quote:Op zondag 3 september 2017 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Er is vast wel iemand die er een gifje van kan maken (HOI GGMM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |