Hoe weet jij hoe strak Jolie en Jojo zijn?quote:Op zondag 3 september 2017 11:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat die Angelina Jolie 6 kinderen had gebaard.. En dan toch zo strak.. Daar zou Jojo wat van kunnen leren..
http://www.nu.nl/achterkl(...)nbestaan-lastig.html
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..quote:Op zondag 3 september 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe strak Jolie en Jojo zijn?
Genot.quote:Op zondag 3 september 2017 11:29 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal..
Ik zat binnen drie minuten na het ontwaken op de pot te schijten..
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..
quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..
Ik dacht dat je er constant zo bijliep.quote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bijnamen van mij komen niet uit de lucht vallen..
Lekker bezig Typischquote:Op zondag 3 september 2017 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dikke loser en slappe zak zullen inderdaad wel op waarheid gebaseerd zijn..
Dat is napo..quote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er constant zo bijliep.
[ afbeelding ]
Over slappe zak gesproken, wanneer spring jij nou eindelijk eens voor die trein, waar je 't altijd over hebt?quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Over slappe zak gesproken, wanneer spring jij nou eindelijk eens voor die trein, waar je 't altijd over hebt?
Mietje..quote:Op zondag 3 september 2017 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot jij ons weer eens een zeer boeiend treinavontuur mededeelt
Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten doen zodat de politie jou als medeplichtige oppaktquote:Op zondag 3 september 2017 11:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mietje..
Ik reis trouwens zelden met de trein (morgen weer)..
Ik moedig niet aan, ik stel een vraag..quote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten doen zodat de politie jou als medeplichtige oppakt
Een beetje als https://www.lindanieuws.n(...)-plegen-is-schuldig/
Je noemt mij nota bene een mietje nadat ik stelde even te wachten.quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moedig niet aan, ik stel een vraag..
Dat is niet aanmoedigen, dat is gewoon een mening uitspreken..quote:Op zondag 3 september 2017 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt mij nota bene een mietje nadat ik stelde even te wachten.
Ach ja, je vadsige lichaam naar Duitsland moeten slepen om nog een vorm van geluk te vinden is ook niet alles.quote:
Vanwaar al die vragen, Vincenzo?quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn in Duitsland ook de winkels open op zondag?
quote:Op zondag 3 september 2017 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, je vadsige lichaam naar Duitsland moeten slepen om nog een vorm van geluk te vinden is ook niet alles.
Alhoewel, gezien je bewuste vage poststijl moet die opzet ook wel matig gaan.
Bakkers zijn altijd open zondag, sowieso..quote:
ik was daar inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 10:35 schreef Sked het volgende:
[..]
daar was jij bij toch of was dat een andere race
Deze heeft 5 kinderen en is oma.....quote:Op zondag 3 september 2017 11:33 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat die Angelina Jolie 6 kinderen had gebaard.. En dan toch zo strak.. Daar zou Jojo wat van kunnen leren..
http://www.nu.nl/achterkl(...)nbestaan-lastig.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |