Dat is een gewoonte.quote:Op zondag 3 september 2017 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Ik was in het Vaticaan van de week. Werd erg oncomfortabel in de Sint-Pietersbasiliek...Echt niks voor mij. Stonden mensen in de rij om te wrijven over de voet van een beeld, dat was dan een directe blessing ofzo.
Si.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte.
Trouwens, wel even de basiliek opgeweest mag ik hopen?
nog nooit geweestquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Wel echt een genotsstadje hoor.
mooie stad inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.
niet onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
maar niet zo streng meerquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
als je het maar vriendelijk genoeg vraagtquote:Op zondag 3 september 2017 01:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
maar niet zo streng meer
al doen de meeste artsen geen abortus meer
anders gewoon in een buitenwijk een goede stoot krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het maar vriendelijk genoeg vraagt
Heel ouwe shit Drizzt.quote:Op zondag 3 september 2017 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allejezus, kreeg deze net doorgelinkt![]()
![]()
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofdquote:Op zondag 3 september 2017 02:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heel ouwe shit Drizzt.
Wel grappig.
Die vrouw heeft wel extreem dikke tieten.quote:Op zondag 3 september 2017 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofd
Moggequote:
was het lekker?quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DMquote:Op zondag 3 september 2017 07:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Erg trots. LBM. Pics van de kleurling.
Once you go black.... ❤quote:
hahaquote:Op zondag 3 september 2017 07:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Once you go black.... ❤
👍🏿🤛🏿👍🏿quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DM
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vroeger wakker dan de rest hier. Ik doe iets fout op zondag.
Ik ontbijt liever eerst.quote:Op zondag 3 september 2017 07:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.quote:Op zondag 3 september 2017 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Ik hoop nog steeds dat Waves $100 aantikt. Dan heeft Inso een Satoshi tattoo erbij
Hallo maat. Trots op LBM?quote:Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.
Erg trots! Jij?quote:
leggequote:Op zondag 3 september 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat nog ff legge voor de oorlog en de wedstrijd beginnen.
Welke oorlog?quote:Op zondag 3 september 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat nog ff legge voor de oorlog en de wedstrijd beginnen.
Dat wordt geen oorlog joh.quote:Op zondag 3 september 2017 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
NWS / Aardbeving in Noord-Korea: mogelijk nucleaire test......
Kijk eens naar CNN.quote:Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt geen oorlog joh.
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.quote:
NPO-Teletekst 101 en alle dagbladen dan.......quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.
Natuurlijk niet. NK heeft Amerika als eeuwige vijand nodig om het bestaansrecht van haar dictatoriale regime te behouden.quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die maken van een mug een olifant. Ik zie ze daar niet ingrijpen.
Daarom.quote:Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. NK heeft Amerika als eeuwige vijand nodig om het bestaansrecht van haar dictatoriale regime te behouden.
Zo sporten, dan Max, dan NL elftal, dan vakantie bespreken.quote:Op zondag 3 september 2017 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gvd straks 2 verjaardagen achter elkaar.
Ik ga nu naar de Efteling.quote:Op zondag 3 september 2017 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in de Efteling loopt.
Lekker hoorquote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo sporten, dan Max, dan NL elftal, dan vakantie bespreken.
Prima dagje.
Leuke dag dus. Vakantie bespreken, waarheen?quote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dagje.
jammer dat het vandaag mooi weer is in Monzaquote:Op zondag 3 september 2017 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima dagje.
Zou het druk worden denk je?quote:
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.quote:Op zondag 3 september 2017 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuke dag dus. Vakantie bespreken, waarheen?
Ik ga toch alleen maar in carnavalsfestival.quote:Op zondag 3 september 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus denk het wel.
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?quote:Op zondag 3 september 2017 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat het vandaag mooi weer is in Monza
Macedonië. Struga.quote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.
Nee, de kwali lag gewoon heel lang stil. Beslissing telkens met 15 minuten uitgesteld.quote:Op zondag 3 september 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?
ja het regende een beetje veel, vandaag heeft Max weinig kansquote:Op zondag 3 september 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen regen voorspeld? Dat is matig. Gisteren werd die kwalificatie om de haverklap stilgelegd toch?
Lekker man.quote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Dat bespreken we vanavond.
Saaiquote:Op zondag 3 september 2017 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga toch alleen maar in carnavalsfestival.
Yep. Zo jammer. Die regenrace van vorig jaar in Braziliëquote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het regende een beetje veel, vandaag heeft Max weinig kans
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.quote:
ja die was topquote:Op zondag 3 september 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Zo jammer. Die regenrace van vorig jaar in Brazilië
auwquote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.
Zoontje werd 8.45 wakker.
Flikker.quote:
Wie mist er nog?quote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wow bijna al mijn favoriete Fokkers aanwezig.
Is de kleine ziek?quote:Op zondag 3 september 2017 10:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Tot en met 2.30 wakker vanwege zoontje. Daarna zelf niet meer in slaap komen, dus sliep rond 4.00.
Zoontje werd 8.45 wakker.
Wie?quote:Op zondag 3 september 2017 10:09 schreef tong80 het volgende:
Feliciteer één van de weinige VBL-vrouwen ff.
SHO / Gefeliciteerd /liefste/lekkerste/hotste SHO Mod Ole..........!
Laters.
Zo even sporten maatje.quote:Op zondag 3 september 2017 10:51 schreef JanCees het volgende:
Heerlijk tirolermuziek aangezet en straks voetballen GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |