Dat is een gewoonte.quote:Op zondag 3 september 2017 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Ik was in het Vaticaan van de week. Werd erg oncomfortabel in de Sint-Pietersbasiliek...Echt niks voor mij. Stonden mensen in de rij om te wrijven over de voet van een beeld, dat was dan een directe blessing ofzo.
Si.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte.
Trouwens, wel even de basiliek opgeweest mag ik hopen?
nog nooit geweestquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Wel echt een genotsstadje hoor.
mooie stad inderdaadquote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.quote:Op zondag 3 september 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si.
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.quote:Op zondag 3 september 2017 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup. A kunnen ze het vaticaanmuseum beter opsplitsen in 5 delen ofzo.
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.quote:Op zondag 3 september 2017 01:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Naar Polen verplaatsen het vaticaan.
niet onbegrijpelijkquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
maar niet zo streng meerquote:Op zondag 3 september 2017 01:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah die italianen zijn ook nog wel redelijk gelovig toch? Niet de nieuwe, dat zijn allemaal van die duistere voodoo gasten.
als je het maar vriendelijk genoeg vraagtquote:Op zondag 3 september 2017 01:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
maar niet zo streng meer
al doen de meeste artsen geen abortus meer
anders gewoon in een buitenwijk een goede stoot krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 01:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het maar vriendelijk genoeg vraagt
Heel ouwe shit Drizzt.quote:Op zondag 3 september 2017 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Allejezus, kreeg deze net doorgelinkt![]()
![]()
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofdquote:Op zondag 3 september 2017 02:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heel ouwe shit Drizzt.
Wel grappig.
Die vrouw heeft wel extreem dikke tieten.quote:Op zondag 3 september 2017 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar chaggie van, wát een tyfusstem en -hoofd
Moggequote:
was het lekker?quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
quote:Op zondag 3 september 2017 07:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lange! Ik hoop dat je trots op me bent. Ik heb een kleurling geregeld vannacht 😎 doei
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DMquote:Op zondag 3 september 2017 07:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Erg trots. LBM. Pics van de kleurling.
Once you go black.... ❤quote:
hahaquote:Op zondag 3 september 2017 07:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Once you go black.... ❤
👍🏿🤛🏿👍🏿quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga nu ff slapen. Check morgen DM
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.quote:Op zondag 3 september 2017 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben vroeger wakker dan de rest hier. Ik doe iets fout op zondag.
Ik ontbijt liever eerst.quote:Op zondag 3 september 2017 07:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste mensen grijpen niet direct fok erbij. Eerst ekkes douchen enzo.
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.quote:Op zondag 3 september 2017 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Ik hoop nog steeds dat Waves $100 aantikt. Dan heeft Inso een Satoshi tattoo erbij
Hallo maat. Trots op LBM?quote:Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook de voornaamste reden om blij te zijn als die de $ 100 aantikt.
Erg trots! Jij?quote:
leggequote:Op zondag 3 september 2017 10:06 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat nog ff legge voor de oorlog en de wedstrijd beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |