Smaken verschillen. Kim Wilde is best een mooie vrouw. Maar zit te veel vlees aan. Type Mâxima. Geen geile uitstraling.quote:Op zondag 3 september 2017 14:02 schreef Harvest89 het volgende:
Nena is dus echt geen MILF. Erg neukbaar is ze niet vind ik.
Kim Wilde is wel een MILF.
Een beetje mollig hoort bij een echte MILF.quote:Op zondag 3 september 2017 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Kim Wilde is best een mooie vrouw. Maar zit te veel vlees aan. Type Mâxima. Geen geile uitstraling.
Jij woont in Landgraaf.. Als jij af en toe wil neuken zul je soms wel moeten..quote:Op zondag 3 september 2017 14:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een beetje mollig hoort bij een echte MILF.
Nena ziet er uit als een anorexia patient.
En ze is Duits, je gaat toch geen Duitser geven man.
Klopt, daarom wil ik ook liever naar de Randstad om dikke negerinnen of mollige huisvrouwen een beurt te geven.quote:Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij woont in Landgraaf.. Als jij af en toe wil neuken zul je soms wel moeten..
Daar krijg je aids en ebola van.quote:Op zondag 3 september 2017 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, daarom wil ik ook liever naar de Randstad om dikke negerinnen of mollige huisvrouwen een beurt te geven.
Jij kan het weten.quote:Op zondag 3 september 2017 16:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar krijg je aids en ebola van.
Je bent misschien te jong om een echte Milf op haar merites te beoordelen. Geef anders een paar namen van vrouwen die wel aan jouw criteria voldoen. Maken we er een mieters Milf-topic van.quote:
Kees van flodder (kan niet op haar echte naam komen)quote:Op zondag 3 september 2017 16:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je bent misschien te jong om een echte Milf op haar merites te beoordelen. Geef anders een paar namen van vrouwen die wel aan jouw criteria voldoen. Maken we er een mieters Milf-topic van.Ik vermoed dat de TS daar geen bezwaar tegen heeft.
Katja is een aparte klasse inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2017 16:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kees van flodder (kan niet op haar echte naam komen)
Katja Schuurman
Kim Kardashian
Zit juist wel vlees aan Nena.quote:Op zondag 3 september 2017 14:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een beetje mollig hoort bij een echte MILF.
Nena ziet er uit als een anorexia patient.
En ze is Duits, je gaat toch geen Duitser geven man.
quote:Op zondag 3 september 2017 14:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij woont in Landgraaf.. Als jij af en toe wil neuken zul je soms wel moeten..
quote:
Die "Sabrina" was ook wel een dingetje ja. Hectoliters pure verspilling hier.quote:Op zondag 3 september 2017 16:49 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd. Zou het de leeftijd zijn?
In 2017 raak ik opgewonden door Max Verstappen in Italië. Dertig jaar eerder, in 1987, zapte ik niet weg uit Italië toen er andere punten in het verschiet lagen......
quote:Op zondag 3 september 2017 16:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die "Sabrina" was ook wel een dingetje ja. Hectoliters pure verspilling hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |