zou life changing zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou met jou wel de grenzen opzoeken tho
rtquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Zin in een alcoholische versnapering.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Drink alleen bij gelegenheden
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
Wel jammer want met 35 jaar heb je wel de perfecte leeftijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
hoeveel glazen drink je als je drinkt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doordeweeks meestal niet, maar daar zit niet echt een idee achter.
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdagquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
alle sociale gelegenheden in mijn kenniskring zijn met alcohol. Van mij hoeft nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik alleen drink is het gewoon om te genieten, glaasje whisky/wijntjes/biertjes, maar met bezoek gewoon tot het gaatje zodat er gepijpt kan worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeveel glazen drink je als je drinkt?
Dat zijn prestaties en geen gelegenhedenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdag
k drink bijna nooit meer. Word er zo slaperig van. Als ik niet kan slapen pak ik een borreltje en verder drink ik wijn kwa alcoholquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeveel glazen drink je als je drinkt?
sos bij pakkequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k drink bijna nooit meer. Word er zo slaperig van. Als ik niet kan slapen pak ik een borreltje en verder drink ik wijn kwa alcohol
lol. Dan beter sos zonder drank tochquote:
haha nicequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde, gewoon zo veel mogelijk.
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.quote:
Vreemd zegquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.
haha wauwquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.
Cocaine & alcohol combineert in iets wat ook weer 'n drug is ofzo. Weet ik veel, lijntjes zijn 'n dure hobby.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol. Dan beter sos zonder drank toch
Ligt eraan waar je de lijntjes mee legt. Poedersuiker is best cheap, net als chloroquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Cocaine & alcohol combineert in iets wat ook weer 'n drug is ofzo. Weet ik veel, lijntjes zijn 'n dure hobby.
Wat probeer je toch hele tijd mn aandacht te trekkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je de lijntjes mee legt. Poedersuiker is best cheap, net als chloro
pak nooit coke als ik niet dronken ben maar de keren dat ik dat wel deed vond het het matigquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol. Dan beter sos zonder drank toch
Waarom trek jij niksquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat probeer je toch hele tijd mn aandacht te trekken
Kom wijn drinkenquote:
pff die if met trainen lijkt me echt mission impossiblequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had ook nog getraind, dus die kwam wel aardig hard aan ja.
Aan iets van drie cm valt weinig te trekkenquote:
Hier valt niks tegenin te brengen, ik log weer uit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan iets van drie cm valt weinig te trekken
IF niet, maar niet eten icm fitness wordt wel zwaar na een paar dagenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Drug het volgende:
[..]
pff die of met trainen lijkt me echt mission impossible
you thinkquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
IF niet, maar niet eten icm fitness wordt wel zwaar na een paar dagen
Klopt niet helemaal, al weet ik niet hoe vaak jij traint als je een langere vast doet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je voelt je wel sterk maar bent het niet
liften lijkt me tricky danquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je voelt je wel sterk maar bent het niet
Ik heb het toch zelf ervaren. Ik fitness 4/5x per week. Dag 4 zonder eten had ik nergens nog zin in en deed alles halfquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, al weet ik niet hoe vaak jij traint als je een langere vast doet.
Ja dat zei je al, vind dat te veel van het goeie als je totaal niet kan herstellen doordat je niet eet. Dat had je gewoon moeten halveren. Train je ook echt een uur tot anderhalf?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het toch zelf ervaren. Ik fitness 4/5x per week. Dag 4 zonder eten had ik nergens nog zin in en deed alles half
Moet me nog steeds omkledenquote:
Ja maar echtquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit wordt niks, ontkurk die fles maar.
Uur + kwartier cardioquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, vind dat te veel van het goeie als je totaal niet kan herstellen doordat je niet eet. Dat had je gewoon moeten halveren. Train je ook echt een uur tot anderhalf?
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijfquote:
wauwquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijf
Ah ja, beetje lame is dat altijd, maar belangrijker nog: waar heb jij zin in?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijf
Pizza, vlammetjes, chips, seksquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, beetje lame is dat altijd, maar belangrijker nog: waar heb jij zin in?
Somsquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, wel volle bak dus.
Goh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Soms
Sla cardio ook wel regelmatig over omdat het saai af is
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
lekker vlammetjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.
Ja met dik veel mayoquote:
Kom we gaan ook zuipen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
Is iedereen ineens aan het zuipen op zaterdagavond ofzo?
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste isquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
ben je ziek?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Topless?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Ach ja, ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat is meteen wel heel zoet
die drink je dan toch gewoon weer weg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
die drink je dan toch gewoon weer weg?
hoef ook geen kast te worden, voor herstellen vind ik een bakkie kwark of stukkie vlees genoegquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef Drug het volgende:
[..]
beter, ga ook niet weer met die eiwitten. Gwn btje normaal eten
Hoe ben je nuquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel haalbaar zijn met clean eten
Mag wel iets meer fat nog
redelijk lean behalve buik, van nature neig ik enigszins naar mesomorphquote:
Waarom ga je niet eerst voor een halvequote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Drug het volgende:
Grootste probleem is dat ik algeheel onfit ben, maar nu ik voor marathon ga heb ik #goals
er zullen zeker tussenstappen nodig zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst voor een halve
wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt respect dat je het probeerde binnen te houden in zijn geheel.
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Gaan we fietsen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
En broekje uit?quote:Op zondag 3 september 2017 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor maar wel je helmpje op
er was toch niet eens een avondbaggerploegquote:Op zondag 3 september 2017 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
geen nachtbaggerploeg aanwezig geweest?
truequote:Op zondag 3 september 2017 07:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
er was toch niet eens een avondbaggerploeg
op zondag?quote:Op zondag 3 september 2017 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, werk is weer begonnen hè.
Weinig tijd om te baggeren.
Balen, maar bedankt voor de zon! ☀quote:Op zondag 3 september 2017 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier is het in 10 minuten van lekker zonnig naar lekker somber gegaan
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef Drug het volgende:
Heb me ingeschreven voor bruggenloop. 15 km leren rennen in 3 maanden 😅
Pikkeboefquote:Op zondag 3 september 2017 10:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen, maar bedankt voor de zon! ☀
Haha, sterkte. Hoop voor je dat je er makkelijk inrolt.quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef Drug het volgende:
Heb me ingeschreven voor bruggenloop. 15 km leren rennen in 3 maanden 😅
Ik zou dat qua belasting nooit voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 10:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.
Ach, ik heb het 3 maanden volgehouden, kreeg ik last van mijn schenen en toen heb ik besloten dat ik het maar bij fietsen houdquote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou dat qua belasting nooit voor elkaar krijgen.
heb 0 conditie nuquote:Op zondag 3 september 2017 10:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.
thank you, heb allemaal nike gear besteld dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 3 september 2017 10:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, sterkte. Hoop voor je dat je er makkelijk inrolt.
Oh minder is dat, die shit sluipt er altijd zo fijn in zonder dat je er erg in hebt en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 3 september 2017 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik heb het 3 maanden volgehouden, kreeg ik last van mijn schenen en toen heb ik besloten dat ik het maar bij fietsen houd
niet Jij weer..quote:Op zondag 3 september 2017 11:02 schreef Firewarrior het volgende:
Dit is een klacht
https://www.thesun.co.uk/(...)adis-must-read-book/
een bloedhekelquote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt wel wat als zelfs jij een hekel aan degene hebt
mongool?quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
Je bent een verstandig mens.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goeiemorgen Frozen-assassin.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goedemorgen Profquote:Op zondag 3 september 2017 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frozen-assassin.
heyyquote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?quote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijkenquote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?
Die zitten altijd achter mijn penis aanquote:
Ha Gayquote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Die zitten altijd achter mijn penis aan
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?quote:Op zondag 3 september 2017 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijken
quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
Alleen Azpi is voor Feyenoord hoor.quote:
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
En drinken daarna een biertje met dezelfde scheidsquote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
Komt dat volk oorspronkelijk uit Marokko?quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
lijkt me logisch iddquote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze mang weetquote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat soort zaken los je rustig op na de wedstrijd, niet als je strak staat van de emoties. Bovendien wil je de flow van het team niet onderbreken.quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op zondag 3 september 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt dat volk oorspronkelijk uit Marokko?
Altijd vol verbazing als je die lui los ziet gaan man man manquote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee, dat laat ik over aan tokkiemoeders aan de lijn bij F-pupillen
net als mijn penisquote:Op zondag 3 september 2017 12:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, want die mogen nooit buiten komen.
Beetje genant voor je kind ook wel. Laat ze lekker voetballen. Direct overstelpen met gigantische verwachtingen. Alsof je kind de nieuwe Messi gaat wordenquote:Op zondag 3 september 2017 12:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd vol verbazing als je die lui los ziet gaan man man man
Geniet ervanquote:Op zondag 3 september 2017 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijken
Brave vrouwquote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, bed verschoon en tweede wasje erin. Het is nog niet eens 13 uur geweest. Moet niet gekker worden he boys
Nou zeg! Tijd voor een dutje lijkt mequote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, bed verschoon en tweede wasje erin. Het is nog niet eens 13 uur geweest. Moet niet gekker worden he boys
Ja echt hequote:Op zondag 3 september 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou zeg! Tijd voor een dutje lijkt me
Ben je racist ja, kom dan gekquote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
drug, ik moet het weten. Want dan weet ik of ik nou racistisch tegen je moet doen of niet.
Maak anders een twitteraccount aan. als ik je dagelijkse activiteiten wil lezen kijk ik daar wel opquote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Misschien alleen tegen blanke mannen, weet jij veel.quote:
Ik heb gedweild.quote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maak anders een twitteraccount aan. als ik je dagelijkse activiteiten wil lezen kijk ik daar wel op
Doe niet highclass, snollenkopquote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maak anders een twitteraccount aan. als ik je dagelijkse activiteiten wil lezen kijk ik daar wel op
Goed punt, ik wacht het nog even afquote:Op zondag 3 september 2017 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien alleen tegen blanke mannen, weet jij veel.
Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.quote:
Hey ik heb je gemist met heel mijn ziel en zaligheidquote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Is niet nodig, die bestaat alquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.
Sommigen zijn niet echt geschikt om aan de zijlijn te staan bij welke sport dan ookquote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch weer die tierende kneuzen he
Doe niet high classquote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Is niet nodig, die bestaat al
Zeg 't ze!quote:Op zondag 3 september 2017 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet echt geschikt om aan de zijlijn te staan bij welke sport dan ook
Hey wat lief. Heb jou ook gemistquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey ik heb je gemist met heel mijn ziel en zaligheid
Cool, mag ik meedoenquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.
In dat geval is irritant een betere benaming dan highclassquote:
Tjonge, je zou haast denken dat dit geen toeval kan zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey wat lief. Heb jou ook gemist
Ik geloof in het lotquote:Op zondag 3 september 2017 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge, je zou haast denken dat dit geen toeval kan zijn.
Houd je bek anders gewoonquote:
quote:
Goed zoquote:
Hahaquote:Op zondag 3 september 2017 13:01 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Ja elke dag, hoef je niet meer te vragen
hahaquote:Op zondag 3 september 2017 12:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Drug, jij hebt toch mohammedaanse roots? Of is dat feitelijk onjuist?
Vies luie mufkutquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Ik ga bed opmaken en ontbijten en het is nog niet eens 14 uur geweest!!
#busygirl #independentwoman #bedopmaken #ontbijten #Fok! #geenwasjedraaien #clean #dailyupdate
Zo madquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
#busygirl #independentwoman #bedopmaken #ontbijten #Fok! #geenwasjedraaien #clean #dailyupdate
Je bent echt het Amaleven aan het kopiëren of niet.quote:
Sow pewpewquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt het Amaleven aan het kopiëren of niet.
Wowquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk gewoon 40 uur dus neequote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha wow zo gevat echt goed verzonnen Faggotwarrior.quote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Firewarrior het volgende:
Het Christenslim het Jodenslim
Het mosdom
quote:
quote:
quote:
Tevens 'werk'.quote:
Verzonnen?quote:Op zondag 3 september 2017 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha wow zo gevat echt goed verzonnen Faggotwarrior.
Niet ff een foto'tje maken van het ontbijtquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Ook al was het 'werk', Ama heeft zelfs dat niet dus ja :ssquote:
Marokko is met kk dom jongquote:Op zondag 3 september 2017 13:11 schreef Firewarrior het volgende:
In nederlandisch-deutsch maroko hebben ze een "wij hebben macht"
quote:Op zondag 3 september 2017 13:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
De voetbalwedstrijd werd een knokpartij vandaag, lekker het seizoen beginnen!
Jaquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker geslapen vriend hoe wa de film hoe voel je je
Het is #twitter noobquote:Op zondag 3 september 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet ff een foto'tje maken van het ontbijt
Instagram noob
Cant even
Ja, was aardig moe dus als een roosje geslapen, wakker geworden in het zonnetje met een bakkie zwarte koffie 👌quote:Op zondag 3 september 2017 13:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja
Ging wel
Goed. Nu even opstarten en zo naar de sportschool
Et toi?
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienenquote:
Hoezo wachtenquote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, was aardig moe dus als een roosje geslapen, wakker geworden in het zonnetje met een bakkie zwarte koffie 👌
Nu even wachten op drie spiegeleieren met ham
Ik eet soms liever fruit dan snoep. In snoep zitten misschien chemische gifstoffen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienen
Daarom ben ik ook tegen hard werken tenzij ik er zelf beter van word. Van mijn winstdeling kon je nog niet eens een zakje snoep halen bij de jamin
Ja, lekker genieten is wat zij doetquote:Op zondag 3 september 2017 13:14 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Allemaal jelly op haar lifestyle
Zit allemaal in de zakken bij de directeur natuurlijk, de echte winst.quote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienen
Daarom ben ik ook tegen hard werken tenzij ik er zelf beter van word. Van mijn winstdeling kon je nog niet eens een zakje snoep halen bij de jamin
In dat geval meer snoep eten dusquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik eet soms liever fruit dan snoep. In snoep zitten misschien chemische gifstoffen.
Oh zo, dacht dat je aan het wachten was tot iemand ze kwam bakken voor jequote:Op zondag 3 september 2017 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot ze de juist temp hebben bereikt, dat moet op een laag vuurtje
#rektquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit allemaal in de zakken bij de directeur natuurlijk, de echte winst.
Ja gelukkig heb je er niet voor hoeven zweten, dat scheelt.quote:Op zondag 3 september 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
#rekt
Maar zolang ik 'werk' heb ik er vrede mee (=
Swsquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, lekker genieten is wat zij doet
Fysiek werk laat ik over aan anderenquote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb je er niet voor hoeven zweten, dat scheelt.
Die is back to Somaliëquote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
jammer dat kdricklamar nooit meer hier is ;s
Die is uitgeprocedeerd en terug naar Somalië.quote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
'Jammer'quote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |