hahaquote:Op zondag 3 september 2017 12:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Drug, jij hebt toch mohammedaanse roots? Of is dat feitelijk onjuist?
Vies luie mufkutquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Ik ga bed opmaken en ontbijten en het is nog niet eens 14 uur geweest!!
#busygirl #independentwoman #bedopmaken #ontbijten #Fok! #geenwasjedraaien #clean #dailyupdate
Zo madquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
#busygirl #independentwoman #bedopmaken #ontbijten #Fok! #geenwasjedraaien #clean #dailyupdate
Je bent echt het Amaleven aan het kopiėren of niet.quote:
Sow pewpewquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent echt het Amaleven aan het kopiėren of niet.
Wowquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk gewoon 40 uur dus neequote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha wow zo gevat echt goed verzonnen Faggotwarrior.quote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Firewarrior het volgende:
Het Christenslim het Jodenslim
Het mosdom
quote:
quote:
quote:
Tevens 'werk'.quote:
Verzonnen?quote:Op zondag 3 september 2017 13:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha wow zo gevat echt goed verzonnen Faggotwarrior.
Niet ff een foto'tje maken van het ontbijtquote:Op zondag 3 september 2017 13:06 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Ook al was het 'werk', Ama heeft zelfs dat niet dus ja :ssquote:
Marokko is met kk dom jongquote:Op zondag 3 september 2017 13:11 schreef Firewarrior het volgende:
In nederlandisch-deutsch maroko hebben ze een "wij hebben macht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |