Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.quote:
Hey ik heb je gemist met heel mijn ziel en zaligheidquote:Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, bed verschoon en tweede wasje erin. Het is nog niet eens 13 uur geweest. Moet niet gekker worden he boys
Is niet nodig, die bestaat alquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.
Sommigen zijn niet echt geschikt om aan de zijlijn te staan bij welke sport dan ookquote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch weer die tierende kneuzen he
Doe niet high classquote:Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Is niet nodig, die bestaat al
Zeg 't ze!quote:Op zondag 3 september 2017 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet echt geschikt om aan de zijlijn te staan bij welke sport dan ook
Hey wat lief. Heb jou ook gemistquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey ik heb je gemist met heel mijn ziel en zaligheid
Cool, mag ik meedoenquote:Op zondag 3 september 2017 12:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, ben zwaar racistisch. Ben bezig met een Nederlandse KKK op te zetten momenteel.
In dat geval is irritant een betere benaming dan highclassquote:
Tjonge, je zou haast denken dat dit geen toeval kan zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey wat lief. Heb jou ook gemist
Ik geloof in het lotquote:Op zondag 3 september 2017 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge, je zou haast denken dat dit geen toeval kan zijn.
Houd je bek anders gewoonquote:
quote:
Goed zoquote:
Hahaquote:Op zondag 3 september 2017 13:01 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Ja elke dag, hoef je niet meer te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |