Niet op de mijne hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik sta op iedere care list
Niks spannends. Gewoon chino, overhemd en schoenen. Voor de fanatiekelingen; lichtblauwe boxer.
Hoequote:
Ja hè, wat trek jij aan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet op de mijne hoor
Leuk hoor
de mannen laten ze niet door, feminazi conspiracy courtesy George sorosquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef Catkiller het volgende:
29 november weer Vikings
Luisterde net Q music in de auto he, waarom zijn het altijd vrouwen of homo's die bellen om toegang tot zo'n showtje van een artiest te winnen
Ben al vet zenuwachtig. Was jij dat ook voor je eerste gay experience :$?quote:
Die van de slaapkamer staat ook gewoon wagenwijd open, is wel makkelijkquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Via de balkondeuren, die doe je nooit op slot.
noh was drunk af en was met mid-op dus ik kon nog pretenden dat het niet official wasquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben al vet zenuwachtig. Was jij dat ook voor je eerste gay experience :$?
Ah okquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:21 schreef Drug het volgende:
[..]
noh was drunk af en was met mid-op dus ik kon nog pretenden dat het niet official was
Wist niet dat jij écht gay was. Laat het gewoon over je heen komen, de moeilijkste stap is nu gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben al vet zenuwachtig. Was jij dat ook voor je eerste gay experience :$?
ja is ook zoquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ah ok
Ik zie het als een final decider. Ben nu mid 20 dus moet eens een beslissing maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |