wil ik welquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom maar tegen me aan bemoeien
Je leeft maar 1x broerquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Drug het volgende:
[..]
nu? Mijn buik ontploft inwendig
En ik eet door
Ik heb je op tinder gevonden en naar links geswipetquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zitten
Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar ik begrijp hier dat het gras bij jou niet zo groen is?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gras is niet altijd groener aan de overkant.
Waar wacht je op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt zin in vette hap jonge gvd
Geelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar ik begrijp hier dat het gras bij jou niet zo groen is?
gewoon een versmalling doordat een stuk penne blijft hangen toch? lekker piepend ademen door je stukje penne.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zitten
Heb pasta nu dus jaquote:
Jokes on you want ik gebruik alleen grindrquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je op tinder gevonden en naar links geswipet
zo is datquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie bodem is het halve werk.
Skinnyfatquote:
Haha echt niet hjbquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jokes on you want ik gebruik alleen grindr
Ja kan er niks aan doen dat ik minderwaardig benquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een jammerlijke beslissing.
Dat ben je niet, integendeel zelfs, maar je had simpelweg moeten gaan voor 🍟🌭🍕🍔🍮en daarna 🍷🍷🍷🍷quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat ik minderwaardig ben
Van wiequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:45 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik weet van wie Chloroform een irritant kloontje is
Probeer je me dronken te krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ben je niet, integendeel zelfs, maar je had simpelweg moeten gaan voor 🍟🌭🍕🍔🍮en daarna 🍷🍷🍷🍷
Jawelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het is niet sjiek om dat hier neer te plempen
Dronken chicks die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan zijn het bestequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me dronken te krijgen
Jezelfquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben ook wel benieuwd van wie ik een kloon ben ja
Voor jou de enige manier om te scoren jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dronken chicks die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan zijn het beste
Gewoon rode wangetjes, meer niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me dronken te krijgen
Erover beginnen vind je wel oké?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het is niet sjiek om dat hier neer te plempen
Dit is KLB-SC, het putje van FOK! , dus ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Erover beginnen vind je wel oké?
Het gaat niet om de reis ernaartoe, maar om de eindbestemmingquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou de enige manier om te scoren ja
Ik ben eerder benieuwd wie jou in godsnaam zou willen klonenquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben ook wel benieuwd van wie ik een kloon ben ja
lolquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou de enige manier om te scoren ja
quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wie jou in godsnaam zou willen klonen
De eigenaar van Domino's misschien?
Haha as if, geef geen fuck om jou.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Play with fire, expect to get burned
Azpi 78
Chloro 3
Ez
Welquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, geef geen fuck om jou.
Btjequote:
Ga je doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:55 schreef Azpilicueta het volgende:
Zometeen moet ik me weer aankleden
Gvd
rtquote:
Ik sta op iedere care listquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Btje
Wat trek je aan? Ik ga misschien ook weg maar weet niet wat ik aan moet trekken
wat voor schoenen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik sta op iedere care list
Niks spannends. Gewoon chino, overhemd en schoenen. Voor de fanatiekelingen; lichtblauwe boxer.
Niet op de mijne hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik sta op iedere care list
Niks spannends. Gewoon chino, overhemd en schoenen. Voor de fanatiekelingen; lichtblauwe boxer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |