Ik zou echt graag met je ruilen. Voor jou is iedere user hier een blanco pagina die je zelf kan invullenquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nope, maar hoef ik ook niet te weten.
dealquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel ruilen voor bordje macaroni
Het gras is niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou echt graag met je ruilen. Voor jou is iedere user hier een blanco pagina die je zelf kan invullen
nu? Mijn buik ontploft inwendigquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kom rondje rennen dan, vlerk
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zittenquote:
wil ik welquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom maar tegen me aan bemoeien
Je leeft maar 1x broerquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Drug het volgende:
[..]
nu? Mijn buik ontploft inwendig
En ik eet door
Ik heb je op tinder gevonden en naar links geswipetquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zitten
Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar ik begrijp hier dat het gras bij jou niet zo groen is?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gras is niet altijd groener aan de overkant.
Waar wacht je op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt zin in vette hap jonge gvd
Geelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd zo te zijn, maar ik begrijp hier dat het gras bij jou niet zo groen is?
gewoon een versmalling doordat een stuk penne blijft hangen toch? lekker piepend ademen door je stukje penne.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zitten
Heb pasta nu dus jaquote:
Jokes on you want ik gebruik alleen grindrquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je op tinder gevonden en naar links geswipet
zo is datquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie bodem is het halve werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |