haha snap ikquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb ook 1 heel chill broekje met zakken met ritsen en ik wil nu altijd dat broekje en zijn die andere te min voor de sportschool of hardlopen
Ruilen?quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ga patat eten met een frikandel en een dikke klodder mayo en wat pindasaus.
is haalbaar als ik 0 conditie heb (na 1 blokje ga ik al kapot, longen en spieren, oververhit)quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe 10 december bruggenloop, ben ik ook bij.
Je moet gewoon doen wat goed voelt. Ik heb geen baat bij dure hardloopschoenen, heb twee paar in de kast en ik raak altijd geblesseerd op die krengen. Ik moet gewoon die connectie met de grond hebben weetje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:53 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent zo humble![]()
Echte abebe bikila
Ligt aan je bouw, als je aanleg hebt voor een marathon, kan je denk ik ver komen. Ik kan zoiets vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
[..]
is haalbaar als ik 0 conditie heb (na 1 blokje ga ik al kapot, longen en spieren, oververhit)
ja dat is zoquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat goed voelt. Ik heb geen baat bij dure hardloopschoenen, heb twee paar in de kast en ik raak altijd geblesseerd op die krengen. Ik moet gewoon die connectie met de grond hebben weetje.
Winkwink nudgenudgequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ja meteen srs
Geloof wel dat jij jouw deegwaren love geeft
Telt netflix marathon ook?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw, als je aanleg hebt voor een marathon, kan je denk ik ver komen. Ik kan zoiets vergeten.
ik ben heb zo'n natuurlijk sterkte in mijn bouwquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw, als je aanleg hebt voor een marathon, kan je denk ik ver komen. Ik kan zoiets vergeten.
Show offquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben heb zo'n natuurlijk sterkte in mijn bouw
Nu nog pijnvrij aan Aber denken hè hahaquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan weer pijnvrij hardlopen.
Nah kom fokquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond kroegentocht doen of niet?
ai ai. is coolquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ben op alcohol cleanse man
vlg wk weer
Ja doe maarquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom koffie en spritsenquote:
Hehe kusjequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HIER TRAP IK NIET IN. KAASKNABBEL
Heb echt zin in vette hap jonge gvdquote:
gooi kaas over pasta danquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt zin in vette hap jonge gvd
Is niet hetzelfdequote:
Haha goeie hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu nog pijnvrij aan Aber denken hè haha
Pizza was lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt zin in vette hap jonge gvd
Ja natuurlijk, dat gun ik jouquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als een engelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet jij hoe ober eruit ziet?
Wil wel ruilen voor bordje macaroniquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wil wel paar slices delen met je
Nope, maar hoef ik ook niet te weten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet jij hoe ober eruit ziet?
Hoop dat je diarree krijgtquote:
Ik zou echt graag met je ruilen. Voor jou is iedere user hier een blanco pagina die je zelf kan invullenquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nope, maar hoef ik ook niet te weten.
dealquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel ruilen voor bordje macaroni
Het gras is niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou echt graag met je ruilen. Voor jou is iedere user hier een blanco pagina die je zelf kan invullen
nu? Mijn buik ontploft inwendigquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kom rondje rennen dan, vlerk
Hoop dat je je verslikt in een stukje pasta, maar dit binnen gepaste tijd weer uithoest zodat je niet langer dan 30 sec zonder adem kom te zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |