Ja nee want dan zul je net weer zien dat jij hem kent :squote:
Chloro is een pussyquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee want dan zul je net weer zien dat jij hem kent :s
niet als je er uitziet als een zolderkamerautist.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hard to get is the way to go
Er zijn chicks die die look craven vriend. Kijk maar naar de Hilversumse vlogger. Heeft meer bitches ondersteboven geneukt dan wie dan ook hier op fokquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet als je er uitziet als een zolderkamerautist.
Wil hem wel in mn pussyquote:
dan sla ik de sportschool maar een paar weekjes overquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er zijn chicks die die look craven vriend. Kijk maar naar de Hilversumse vlogger. Heeft meer bitches ondersteboven geneukt dan wie dan ook hier op fok
Goed en u?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe maak je het dit weekend?
Slimquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan sla ik de sportschool maar een paar weekjes over
Onmogelijkquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat nou als zijn D tegenvalt?
dat 2e ga ik niet bereikenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Slim
Je kan twee kanten op met die zolderkamer look. Of je bent heel dik. Of je bent heel dun zonder een gram spier.
Ik ben niet te koopquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo maar eens iets lekkers balen bij de supermarkt.
Is een gymdocent en heb heus wel zn bulge gecheckt in dat gymbroekie van m hoorquote:
Slimquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is een gymdocent en heb heus wel zn bulge gecheckt in dat gymbroekie van m hoor![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh het was een tandoori pizza, ik dacht tandoori bij de indiër
Ik niet, zeker niet dat hier tegenover een hele goede indiër zitquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ook
Wie bestelt nou pizza tandoori
Ohh drug, ik smelt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
jk mattie, jij bent een baken van zoetigheid in dit zuuropa
Heb geen goed adres gevonden, meeste goeie zitten niet op thuisbezorgd volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh het was een tandoori pizza, ik dacht tandoori bij de indiër
tandoori house op de bergweg is een goede, maar jij zit natuurlijk richting schiedam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Heb geen goed adres gevonden, meeste goeie zitten niet op thuisbezorgd volgens mij
jep. je hebt bij mathenesser 1 maar vond die niet zoquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
tandoori house op de bergweg is een goede, maar jij zit natuurlijk richting schiedam.
Pijntjes na het voetbal of het lopen? Voetbal is ook behoorlijk belastend ja, en als je het tempo van de duurloopjes nou terug schroeft? Maak je d'r een verkapte hersteltraining van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb wat moeite het in te plannen tussen voetbal, toch sneller wat kleine pijntjes daarna.
van voetbal ja, vorige week was het nogal stijf de dag na training, dacht het dus even los te lopen, meteen een paar dagen met last aan mijn enkel gezeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pijntjes na het voetbal of het lopen? Voetbal is ook behoorlijk belastend ja, en als je het tempo van de duurloopjes nou terug schroeft? Maak je d'r een verkapte hersteltraining van.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef Drug het volgende:
Nu ik heb besloten dat ik fit ga worden merk ik dat het ook hee erg een smoesje is om geld uit te geven
Vandaag nog wezen fitnessen weer (=quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef Drug het volgende:
Nu ik heb besloten dat ik fit ga worden merk ik dat het ook hee erg een smoesje is om geld uit te geven
heb nog niks gesport maar ben allemaal sportkleding aan het kopen en apps met subscription. heb lichte koopverslaving.quote:
ik ook, maar ik kan ook slecht tegen slecht materiaal, dus als ik ergens aan begin dan wil ik goede spullen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
heb nog niks gesport maar ben allemaal sportkleding aan het kopen en apps met subscription. heb lichte koopverslaving.
Heb ook zin in pasta, maar het worden zelfgemaakte broodjes shoarma.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
Ben toch maar pasta aan het maken want had nog gehakt
Is net weer begonnen toch, dat voetbal? Eerst daar weer even aan wennen, en dan later toevoegen. Zou prima samen moeten gaan, namelijk. Denk dat je er zelfs baat bij hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
van voetbal ja, vorige week was het nogal stijf de dag na training, dacht het dus even los te lopen, meteen een paar dagen met last aan mijn enkel gezeten.
jij bent zo humblequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon simpele gympen, zoiets:
[ afbeelding ]
ja klopt, maar het is denk ik gewoon nog ff een aanslag op de pezen. Morgen eerste wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is net weer begonnen toch, dat voetbal? Eerst daar weer even aan wennen, en dan later toevoegen. Zou prima samen moeten gaan, namelijk. Denk dat je er zelfs baat bij hebt.
Ik ga patat eten met een frikandel en een dikke klodder mayo en wat pindasaus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
ja dat heb ik ook. Ik hou van shit die nooit kapot gaat anders ben ik pissedquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar ik kan ook slecht tegen slecht materiaal, dus als ik ergens aan begin dan wil ik goede spullen.
Een paar lekkere hooi balenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo maar eens iets lekkers balen bij de supermarkt.
daar heb ik zin inquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
Nice, zal wel flink afzien worden de eerste keer, of denk je dat het meevalt. Ja, lijkt me ook, voetbal is vrij intens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja klopt, maar het is denk ik gewoon nog ff een aanslag op de pezen. Morgen eerste wedstrijd weer.
ik heb ook 1 heel chill broekje met zakken met ritsen en ik wil nu altijd dat broekje en zijn die andere te min voor de sportschool of hardlopenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook. Ik hou van shit die nooit kapot gaat anders ben ik pissed
mijn basisconditie is wel prima, dus we zullen wel zienquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, zal wel flink afzien worden de eerste keer, of denk je dat het meevalt. Ja, lijkt me ook, voetbal is vrij intens.
doe 10 december bruggenloop, ben ik ook bij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:57 schreef Drug het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel trainen voor marathon. Denk dat zo'n doel mij wel kan helpen on te switchen naar bewustere lifestyle
(Denk niet dat ik hiermee bedoel minder drugs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |