babby's first harsh noisequote:
Echt he. Mortax peert hem meteen weer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Goed gesprek tussen twee echte vrienden die elkaar een hoop te vertellen hebben.
Haha nice ja hier gaat ook wel goed. Beetje last van mijn arm maar gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
drie italiaanse suits gescoord dus vet
alles was me te groot geworden man... leek wel een clownquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nice ja hier gaat ook wel goed. Beetje last van mijn arm maar gaat wel weer over.
Ah ja dan is beetje op maat wel mooier ja. Nee is nog van gisteren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles was me te groot geworden man... leek wel een clown
hebben ze nu weer geprikt in je arm??
zo nog even koffie op terras... GA JE MEE??? Wel Helmondquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dan is beetje op maat wel mooier ja. Nee is nog van gisteren.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. Mortax peert hem meteen weer.
nice 😎quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
drie italiaanse suits gescoord dus vet
beterschapquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nice ja hier gaat ook wel goed. Beetje last van mijn arm maar gaat wel weer over.
Beetje ver weg.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo nog even koffie op terras... GA JE MEE??? Wel Helmond
goed met jouquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hey Haags goede vriend. Hoe is het?
Fijnquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Fijn
Ja ook goed. Dadelijk nog even de deur uit om wat boodschappen te doen.
Ripquote:
Heb wel zin in pizza met salami en champignons en paprika of gewoon peperoni. Jij dan?quote:
moet mss ook x peperoni proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel zin in pizza met salami en champignons en paprika of gewoon peperoni. Jij dan?
Heb je nog nooit peperonipizza gehad?! 😱😱quote:
haha nee maar straks gaat die cherry gepopt wordenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog nooit peperonipizza gehad?! 😱😱
Damn sonquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee maar straks gaat die cherry gepopt worden
klassequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan weer pijnvrij hardlopen.
hopelijk word je dan minder zuurquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan weer pijnvrij hardlopen.
en andersom?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je er als 27-jarige gozer uitziet als een vent van 43 weet ik niet of tinder per se je platform is
Andersom wel hng daddy issuesquote:
hehequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Andersom wel hng daddy issues
Woah, Tinder toch niet verwijdert?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je er als 27-jarige gozer uitziet als een vent van 43 weet ik niet of tinder per se je platform is
Jawel maar weer geïnstalleerd want verveel me, sneu hequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Woah, Tinder toch niet verwijdert?
Ben me de tering aan het swipen nu
zit je de hele tijd te wachten tot je likes weer terug zijn of heb je betaalde versie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Woah, Tinder toch niet verwijdert?
Ben me de tering aan het swipen nu
Het is ook weer zowat om te betalen voor 1 match in 36 jaar tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit je de hele tijd te wachten tot je likes weer terug zijn of heb je betaalde versie?
Veelbelovendquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel maar weer geïnstalleerd want verveel me, sneu he
Ben mn sexy oud-collega al weer tegengekomen. Meteen gesuperliked uiteraard. Gvd wat is hij sexyquote:
en die dan niet aansprekenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is ook weer zowat om te betalen voor 1 match in 36 jaar tijd
Picquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben mn sexy oud-collega al weer tegengekomen. Meteen gesuperliked uiteraard. Gvd wat is hij sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |