klassequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan weer pijnvrij hardlopen.
hopelijk word je dan minder zuurquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik kan weer pijnvrij hardlopen.
en andersom?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je er als 27-jarige gozer uitziet als een vent van 43 weet ik niet of tinder per se je platform is
Andersom wel hng daddy issuesquote:
hehequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Andersom wel hng daddy issues
Woah, Tinder toch niet verwijdert?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je er als 27-jarige gozer uitziet als een vent van 43 weet ik niet of tinder per se je platform is
Jawel maar weer geïnstalleerd want verveel me, sneu hequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Woah, Tinder toch niet verwijdert?
Ben me de tering aan het swipen nu
zit je de hele tijd te wachten tot je likes weer terug zijn of heb je betaalde versie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Woah, Tinder toch niet verwijdert?
Ben me de tering aan het swipen nu
Het is ook weer zowat om te betalen voor 1 match in 36 jaar tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
zit je de hele tijd te wachten tot je likes weer terug zijn of heb je betaalde versie?
Veelbelovendquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel maar weer geïnstalleerd want verveel me, sneu he
Ben mn sexy oud-collega al weer tegengekomen. Meteen gesuperliked uiteraard. Gvd wat is hij sexyquote:
en die dan niet aansprekenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is ook weer zowat om te betalen voor 1 match in 36 jaar tijd
Picquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben mn sexy oud-collega al weer tegengekomen. Meteen gesuperliked uiteraard. Gvd wat is hij sexy
Ja nee want dan zul je net weer zien dat jij hem kent :squote:
Chloro is een pussyquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee want dan zul je net weer zien dat jij hem kent :s
niet als je er uitziet als een zolderkamerautist.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hard to get is the way to go
Er zijn chicks die die look craven vriend. Kijk maar naar de Hilversumse vlogger. Heeft meer bitches ondersteboven geneukt dan wie dan ook hier op fokquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet als je er uitziet als een zolderkamerautist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |