Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh het was een tandoori pizza, ik dacht tandoori bij de indiër
Ik niet, zeker niet dat hier tegenover een hele goede indiër zitquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ook
Wie bestelt nou pizza tandoori
Ohh drug, ik smelt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
jk mattie, jij bent een baken van zoetigheid in dit zuuropa
Heb geen goed adres gevonden, meeste goeie zitten niet op thuisbezorgd volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh het was een tandoori pizza, ik dacht tandoori bij de indiër
tandoori house op de bergweg is een goede, maar jij zit natuurlijk richting schiedam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Heb geen goed adres gevonden, meeste goeie zitten niet op thuisbezorgd volgens mij
jep. je hebt bij mathenesser 1 maar vond die niet zoquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
tandoori house op de bergweg is een goede, maar jij zit natuurlijk richting schiedam.
Pijntjes na het voetbal of het lopen? Voetbal is ook behoorlijk belastend ja, en als je het tempo van de duurloopjes nou terug schroeft? Maak je d'r een verkapte hersteltraining van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb wat moeite het in te plannen tussen voetbal, toch sneller wat kleine pijntjes daarna.
van voetbal ja, vorige week was het nogal stijf de dag na training, dacht het dus even los te lopen, meteen een paar dagen met last aan mijn enkel gezeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pijntjes na het voetbal of het lopen? Voetbal is ook behoorlijk belastend ja, en als je het tempo van de duurloopjes nou terug schroeft? Maak je d'r een verkapte hersteltraining van.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef Drug het volgende:
Nu ik heb besloten dat ik fit ga worden merk ik dat het ook hee erg een smoesje is om geld uit te geven
Vandaag nog wezen fitnessen weer (=quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef Drug het volgende:
Nu ik heb besloten dat ik fit ga worden merk ik dat het ook hee erg een smoesje is om geld uit te geven
heb nog niks gesport maar ben allemaal sportkleding aan het kopen en apps met subscription. heb lichte koopverslaving.quote:
ik ook, maar ik kan ook slecht tegen slecht materiaal, dus als ik ergens aan begin dan wil ik goede spullen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:51 schreef Drug het volgende:
[..]
heb nog niks gesport maar ben allemaal sportkleding aan het kopen en apps met subscription. heb lichte koopverslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |