Heb ook zin in pasta, maar het worden zelfgemaakte broodjes shoarma.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
Ben toch maar pasta aan het maken want had nog gehakt
Is net weer begonnen toch, dat voetbal? Eerst daar weer even aan wennen, en dan later toevoegen. Zou prima samen moeten gaan, namelijk. Denk dat je er zelfs baat bij hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
van voetbal ja, vorige week was het nogal stijf de dag na training, dacht het dus even los te lopen, meteen een paar dagen met last aan mijn enkel gezeten.
jij bent zo humblequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon simpele gympen, zoiets:
[ afbeelding ]
ja klopt, maar het is denk ik gewoon nog ff een aanslag op de pezen. Morgen eerste wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is net weer begonnen toch, dat voetbal? Eerst daar weer even aan wennen, en dan later toevoegen. Zou prima samen moeten gaan, namelijk. Denk dat je er zelfs baat bij hebt.
Ik ga patat eten met een frikandel en een dikke klodder mayo en wat pindasaus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
ja dat heb ik ook. Ik hou van shit die nooit kapot gaat anders ben ik pissedquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, maar ik kan ook slecht tegen slecht materiaal, dus als ik ergens aan begin dan wil ik goede spullen.
Een paar lekkere hooi balenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo maar eens iets lekkers balen bij de supermarkt.
daar heb ik zin inquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:52 schreef Chloroform het volgende:
Nice, zal wel flink afzien worden de eerste keer, of denk je dat het meevalt. Ja, lijkt me ook, voetbal is vrij intens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja klopt, maar het is denk ik gewoon nog ff een aanslag op de pezen. Morgen eerste wedstrijd weer.
ik heb ook 1 heel chill broekje met zakken met ritsen en ik wil nu altijd dat broekje en zijn die andere te min voor de sportschool of hardlopenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook. Ik hou van shit die nooit kapot gaat anders ben ik pissed
mijn basisconditie is wel prima, dus we zullen wel zienquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, zal wel flink afzien worden de eerste keer, of denk je dat het meevalt. Ja, lijkt me ook, voetbal is vrij intens.
doe 10 december bruggenloop, ben ik ook bij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:57 schreef Drug het volgende:
Maar eigenlijk wil ik wel trainen voor marathon. Denk dat zo'n doel mij wel kan helpen on te switchen naar bewustere lifestyle
(Denk niet dat ik hiermee bedoel minder drugs)
haha snap ikquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb ook 1 heel chill broekje met zakken met ritsen en ik wil nu altijd dat broekje en zijn die andere te min voor de sportschool of hardlopen
Ruilen?quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ga patat eten met een frikandel en een dikke klodder mayo en wat pindasaus.
is haalbaar als ik 0 conditie heb (na 1 blokje ga ik al kapot, longen en spieren, oververhit)quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe 10 december bruggenloop, ben ik ook bij.
Je moet gewoon doen wat goed voelt. Ik heb geen baat bij dure hardloopschoenen, heb twee paar in de kast en ik raak altijd geblesseerd op die krengen. Ik moet gewoon die connectie met de grond hebben weetje.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:53 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent zo humble![]()
Echte abebe bikila
Ligt aan je bouw, als je aanleg hebt voor een marathon, kan je denk ik ver komen. Ik kan zoiets vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
[..]
is haalbaar als ik 0 conditie heb (na 1 blokje ga ik al kapot, longen en spieren, oververhit)
ja dat is zoquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat goed voelt. Ik heb geen baat bij dure hardloopschoenen, heb twee paar in de kast en ik raak altijd geblesseerd op die krengen. Ik moet gewoon die connectie met de grond hebben weetje.
Winkwink nudgenudgequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ja meteen srs
Geloof wel dat jij jouw deegwaren love geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |