Skinnyfatquote:
Haha echt niet hjbquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jokes on you want ik gebruik alleen grindr
Ja kan er niks aan doen dat ik minderwaardig benquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een jammerlijke beslissing.
Dat ben je niet, integendeel zelfs, maar je had simpelweg moeten gaan voor 🍟🌭🍕🍔🍮en daarna 🍷🍷🍷🍷quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan er niks aan doen dat ik minderwaardig ben
Van wiequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:45 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ik weet van wie Chloroform een irritant kloontje is
Probeer je me dronken te krijgenquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ben je niet, integendeel zelfs, maar je had simpelweg moeten gaan voor 🍟🌭🍕🍔🍮en daarna 🍷🍷🍷🍷
Jawelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het is niet sjiek om dat hier neer te plempen
Dronken chicks die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan zijn het bestequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me dronken te krijgen
Jezelfquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben ook wel benieuwd van wie ik een kloon ben ja
Voor jou de enige manier om te scoren jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dronken chicks die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan zijn het beste
Gewoon rode wangetjes, meer niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me dronken te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |