hoef ook geen kast te worden, voor herstellen vind ik een bakkie kwark of stukkie vlees genoegquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef Drug het volgende:
[..]
beter, ga ook niet weer met die eiwitten. Gwn btje normaal eten
Hoe ben je nuquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel haalbaar zijn met clean eten
Mag wel iets meer fat nog
redelijk lean behalve buik, van nature neig ik enigszins naar mesomorphquote:
Waarom ga je niet eerst voor een halvequote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Drug het volgende:
Grootste probleem is dat ik algeheel onfit ben, maar nu ik voor marathon ga heb ik #goals
er zullen zeker tussenstappen nodig zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst voor een halve
wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt respect dat je het probeerde binnen te houden in zijn geheel.
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Gaan we fietsen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
En broekje uit?quote:Op zondag 3 september 2017 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor maar wel je helmpje op
er was toch niet eens een avondbaggerploegquote:Op zondag 3 september 2017 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
geen nachtbaggerploeg aanwezig geweest?
truequote:Op zondag 3 september 2017 07:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
er was toch niet eens een avondbaggerploeg
op zondag?quote:Op zondag 3 september 2017 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, werk is weer begonnen hè.
Weinig tijd om te baggeren.
Balen, maar bedankt voor de zon! ☀quote:Op zondag 3 september 2017 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier is het in 10 minuten van lekker zonnig naar lekker somber gegaan
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef Drug het volgende:
Heb me ingeschreven voor bruggenloop. 15 km leren rennen in 3 maanden 😅
Pikkeboefquote:Op zondag 3 september 2017 10:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen, maar bedankt voor de zon! ☀
Haha, sterkte. Hoop voor je dat je er makkelijk inrolt.quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef Drug het volgende:
Heb me ingeschreven voor bruggenloop. 15 km leren rennen in 3 maanden 😅
Ik zou dat qua belasting nooit voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 3 september 2017 10:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.
Ach, ik heb het 3 maanden volgehouden, kreeg ik last van mijn schenen en toen heb ik besloten dat ik het maar bij fietsen houdquote:Op zondag 3 september 2017 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou dat qua belasting nooit voor elkaar krijgen.
heb 0 conditie nuquote:Op zondag 3 september 2017 10:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, kan best. Ik liep het vorig jaar binnen 2 maanden. Als je basisconditie prima is dan is het gewoon een kwestie van je ritme vinden.
thank you, heb allemaal nike gear besteld dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 3 september 2017 10:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, sterkte. Hoop voor je dat je er makkelijk inrolt.
Oh minder is dat, die shit sluipt er altijd zo fijn in zonder dat je er erg in hebt en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 3 september 2017 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik heb het 3 maanden volgehouden, kreeg ik last van mijn schenen en toen heb ik besloten dat ik het maar bij fietsen houd
niet Jij weer..quote:Op zondag 3 september 2017 11:02 schreef Firewarrior het volgende:
Dit is een klacht
https://www.thesun.co.uk/(...)adis-must-read-book/
een bloedhekelquote:Op zondag 3 september 2017 11:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt wel wat als zelfs jij een hekel aan degene hebt
mongool?quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
Je bent een verstandig mens.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goeiemorgen Frozen-assassin.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goedemorgen Profquote:Op zondag 3 september 2017 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frozen-assassin.
heyyquote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?quote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijkenquote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?
Die zitten altijd achter mijn penis aanquote:
Ha Gayquote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Die zitten altijd achter mijn penis aan
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?quote:Op zondag 3 september 2017 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijken
quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
Alleen Azpi is voor Feyenoord hoor.quote:
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
En drinken daarna een biertje met dezelfde scheidsquote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
Komt dat volk oorspronkelijk uit Marokko?quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |