mongool?quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent een aartsmongool dat is
Je bent een verstandig mens.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goeiemorgen Frozen-assassin.quote:Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal zou ik zeggen; nou nou nou. Maar dat ga ik nu niet zeggen
Goedemorgen Profquote:Op zondag 3 september 2017 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frozen-assassin.
heyyquote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?quote:Op zondag 3 september 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedemorgen Prof
Goedemorgen Haags
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijkenquote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van het zonnetje op je gelaat?
Die zitten altijd achter mijn penis aanquote:
Ha Gayquote:Op zondag 3 september 2017 11:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Die zitten altijd achter mijn penis aan
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?quote:Op zondag 3 september 2017 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel ja, straks maar potje voetbal hier in buurt kijken
quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
Alleen Azpi is voor Feyenoord hoor.quote:
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.quote:Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo overdreven op de scheids staan tieren aan de zijlijn?
En drinken daarna een biertje met dezelfde scheidsquote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
Komt dat volk oorspronkelijk uit Marokko?quote:Op zondag 3 september 2017 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte West-Fries wacht de scheids op en slaat hem daarna met z'n tienen in elkaar omdat die scheids de inworp aan de tegenpartij had gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |