Somsquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, wel volle bak dus.
Goh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Soms
Sla cardio ook wel regelmatig over omdat het saai af is
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
lekker vlammetjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.
Ja met dik veel mayoquote:
Kom we gaan ook zuipen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
Is iedereen ineens aan het zuipen op zaterdagavond ofzo?
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste isquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
ben je ziek?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Topless?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Ach ja, ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat is meteen wel heel zoet
die drink je dan toch gewoon weer weg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
die drink je dan toch gewoon weer weg?
hoef ook geen kast te worden, voor herstellen vind ik een bakkie kwark of stukkie vlees genoegquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef Drug het volgende:
[..]
beter, ga ook niet weer met die eiwitten. Gwn btje normaal eten
Hoe ben je nuquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:41 schreef Drug het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel haalbaar zijn met clean eten
Mag wel iets meer fat nog
redelijk lean behalve buik, van nature neig ik enigszins naar mesomorphquote:
Waarom ga je niet eerst voor een halvequote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Drug het volgende:
Grootste probleem is dat ik algeheel onfit ben, maar nu ik voor marathon ga heb ik #goals
er zullen zeker tussenstappen nodig zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst voor een halve
wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt respect dat je het probeerde binnen te houden in zijn geheel.
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Gaan we fietsen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZIN IN JOU! HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
En broekje uit?quote:Op zondag 3 september 2017 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor maar wel je helmpje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |