zou life changing zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou met jou wel de grenzen opzoeken tho
rtquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Zin in een alcoholische versnapering.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Drink alleen bij gelegenheden
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
Wel jammer want met 35 jaar heb je wel de perfecte leeftijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Anders zou ik hier niet posten.
hoeveel glazen drink je als je drinkt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doordeweeks meestal niet, maar daar zit niet echt een idee achter.
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdagquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
alle sociale gelegenheden in mijn kenniskring zijn met alcohol. Van mij hoeft nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik alleen drink is het gewoon om te genieten, glaasje whisky/wijntjes/biertjes, maar met bezoek gewoon tot het gaatje zodat er gepijpt kan worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeveel glazen drink je als je drinkt?
Dat zijn prestaties en geen gelegenhedenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet bent overleden in je slaap, als je een halve werkdag hebt doorstaan, bij het einde van de werkdag
k drink bijna nooit meer. Word er zo slaperig van. Als ik niet kan slapen pak ik een borreltje en verder drink ik wijn kwa alcoholquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeveel glazen drink je als je drinkt?
sos bij pakkequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k drink bijna nooit meer. Word er zo slaperig van. Als ik niet kan slapen pak ik een borreltje en verder drink ik wijn kwa alcohol
lol. Dan beter sos zonder drank tochquote:
haha nicequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde, gewoon zo veel mogelijk.
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.quote:
Vreemd zegquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.
haha wauwquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbrak laatst IF met bier, omdat het eten nogal lang duurde. Voelde me na een paar biertjes behoorlijk licht in mn hoofd.
Cocaine & alcohol combineert in iets wat ook weer 'n drug is ofzo. Weet ik veel, lijntjes zijn 'n dure hobby.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol. Dan beter sos zonder drank toch
Ligt eraan waar je de lijntjes mee legt. Poedersuiker is best cheap, net als chloroquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Cocaine & alcohol combineert in iets wat ook weer 'n drug is ofzo. Weet ik veel, lijntjes zijn 'n dure hobby.
Wat probeer je toch hele tijd mn aandacht te trekkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je de lijntjes mee legt. Poedersuiker is best cheap, net als chloro
pak nooit coke als ik niet dronken ben maar de keren dat ik dat wel deed vond het het matigquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol. Dan beter sos zonder drank toch
Waarom trek jij niksquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat probeer je toch hele tijd mn aandacht te trekken
Kom wijn drinkenquote:
pff die if met trainen lijkt me echt mission impossiblequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had ook nog getraind, dus die kwam wel aardig hard aan ja.
Aan iets van drie cm valt weinig te trekkenquote:
Hier valt niks tegenin te brengen, ik log weer uit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan iets van drie cm valt weinig te trekken
IF niet, maar niet eten icm fitness wordt wel zwaar na een paar dagenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef Drug het volgende:
[..]
pff die of met trainen lijkt me echt mission impossible
you thinkquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
IF niet, maar niet eten icm fitness wordt wel zwaar na een paar dagen
Klopt niet helemaal, al weet ik niet hoe vaak jij traint als je een langere vast doet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je voelt je wel sterk maar bent het niet
liften lijkt me tricky danquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je voelt je wel sterk maar bent het niet
Ik heb het toch zelf ervaren. Ik fitness 4/5x per week. Dag 4 zonder eten had ik nergens nog zin in en deed alles halfquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, al weet ik niet hoe vaak jij traint als je een langere vast doet.
Ja dat zei je al, vind dat te veel van het goeie als je totaal niet kan herstellen doordat je niet eet. Dat had je gewoon moeten halveren. Train je ook echt een uur tot anderhalf?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het toch zelf ervaren. Ik fitness 4/5x per week. Dag 4 zonder eten had ik nergens nog zin in en deed alles half
Moet me nog steeds omkledenquote:
Ja maar echtquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit wordt niks, ontkurk die fles maar.
Uur + kwartier cardioquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, vind dat te veel van het goeie als je totaal niet kan herstellen doordat je niet eet. Dat had je gewoon moeten halveren. Train je ook echt een uur tot anderhalf?
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijfquote:
wauwquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijf
Ah ja, beetje lame is dat altijd, maar belangrijker nog: waar heb jij zin in?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer zo van "misschien kom ik nog wel" want dan kan ik altijd nog beslissen of ik liever in mn onderbroek thuis blijf
Pizza, vlammetjes, chips, seksquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, beetje lame is dat altijd, maar belangrijker nog: waar heb jij zin in?
Somsquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, wel volle bak dus.
Goh.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Soms
Sla cardio ook wel regelmatig over omdat het saai af is
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
lekker vlammetjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza, vlammetjes, chips, seks
Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.
Ja met dik veel mayoquote:
Kom we gaan ook zuipen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
Is iedereen ineens aan het zuipen op zaterdagavond ofzo?
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste isquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
ben je ziek?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Topless?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Ach ja, ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat is meteen wel heel zoet
die drink je dan toch gewoon weer weg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
die drink je dan toch gewoon weer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |