Dat doe ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cardio tot het gaatje is toch niet saai? Voelt goed zo'n rush en een kletsnat shirt.
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je met je shirt aan gaan zwemmen dan is die ook nat.
Ja met dik veel mayoquote:
Kom we gaan ook zuipen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
Is iedereen ineens aan het zuipen op zaterdagavond ofzo?
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste isquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
ben je ziek?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Topless?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zwemmen doe ik het liefst met zo min mogelijk kledij.
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef McGrath het volgende:
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Feesten alsof elke dag hier mijn laatste is
Ach ja, ik vind het lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, dat is meteen wel heel zoet
die drink je dan toch gewoon weer weg?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
En de volgende dag een fikse kater. Ja mooi.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
die drink je dan toch gewoon weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |