quote:Op zondag 3 september 2017 13:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
De voetbalwedstrijd werd een knokpartij vandaag, lekker het seizoen beginnen!
Jaquote:Op zondag 3 september 2017 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker geslapen vriend hoe wa de film hoe voel je je
Het is #twitter noobquote:Op zondag 3 september 2017 13:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet ff een foto'tje maken van het ontbijt
Instagram noob
Cant even
Ja, was aardig moe dus als een roosje geslapen, wakker geworden in het zonnetje met een bakkie zwarte koffie 👌quote:Op zondag 3 september 2017 13:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja
Ging wel
Goed. Nu even opstarten en zo naar de sportschool
Et toi?
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienenquote:
Hoezo wachtenquote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, was aardig moe dus als een roosje geslapen, wakker geworden in het zonnetje met een bakkie zwarte koffie 👌
Nu even wachten op drie spiegeleieren met ham
Ik eet soms liever fruit dan snoep. In snoep zitten misschien chemische gifstoffen.quote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienen
Daarom ben ik ook tegen hard werken tenzij ik er zelf beter van word. Van mijn winstdeling kon je nog niet eens een zakje snoep halen bij de jamin
Ja, lekker genieten is wat zij doetquote:Op zondag 3 september 2017 13:14 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Allemaal jelly op haar lifestyle
Zit allemaal in de zakken bij de directeur natuurlijk, de echte winst.quote:Op zondag 3 september 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou graag met haar willen ruilen. Ik kan morgen weer in alle vroegte weer vertrekken om voor iemand anders geld te verdienen
Daarom ben ik ook tegen hard werken tenzij ik er zelf beter van word. Van mijn winstdeling kon je nog niet eens een zakje snoep halen bij de jamin
In dat geval meer snoep eten dusquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik eet soms liever fruit dan snoep. In snoep zitten misschien chemische gifstoffen.
Oh zo, dacht dat je aan het wachten was tot iemand ze kwam bakken voor jequote:Op zondag 3 september 2017 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tot ze de juist temp hebben bereikt, dat moet op een laag vuurtje
#rektquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit allemaal in de zakken bij de directeur natuurlijk, de echte winst.
Ja gelukkig heb je er niet voor hoeven zweten, dat scheelt.quote:Op zondag 3 september 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
#rekt
Maar zolang ik 'werk' heb ik er vrede mee (=
Swsquote:Op zondag 3 september 2017 13:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, lekker genieten is wat zij doet
Fysiek werk laat ik over aan anderenquote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja gelukkig heb je er niet voor hoeven zweten, dat scheelt.
Die is back to Somaliëquote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
jammer dat kdricklamar nooit meer hier is ;s
Die is uitgeprocedeerd en terug naar Somalië.quote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
'Jammer'quote:Op zondag 3 september 2017 13:19 schreef Drug het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |