SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Niks vloeibaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nu sterren restaurant uitkiezen in Barcelona. Vriendin kwam gisteravond al met voorstellen maar toen was ik niet zo in the mood
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Iedere dag een blaadje meer koriander en binnen een jaar vreet je complete koriander bomen kaal met het orale schuim van geluk in je mondhoeken, naakt![]()
![]()
Zat bier waar koriander in zit, opgelost
(Zie je mijn woordgarp?)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vieze meuk koriander...quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koriander
Koriandersoep niets voor jou?![]()
Wijn![]()
* Molo gooit UitStraling heel gauw wegquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:11 schreef UitStraling het volgende:
Iedere dag een blaadje meer koriander en binnen een jaar vreet je complete koriander bomen kaal met het orale schuim van geluk in je mondhoeken, naakt
Ik heb net nog zitten ranten tegen vriendinnen hoe een godsgruwelijke hekel ik heb aan 'mensen' die dit soort onzin zeggen
Echt, wat een haters zijn jullie. Geen wonder dat de topics niet meer volkomen
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Geeft troostlikje in Molo's oor met korianderademquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo gooit UitStraling heel gauw weg
Ik heb net nog zitten ranten tegen vriendinnen hoe een godsgruwelijke hekel ik heb aan 'mensen' die dit soort onzin zeggen![]()
* Molo stompt je op je kanisquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft troostlikje in Molo's oor met korianderademOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zie ineens dit topic in 'active topics' staan, terwijl ik zeker wist dat ik er gepost had.
Ik had er namelijk gezegd dat dit zeker weten een troll is
Nou zijn die posts dus weggehaald en staat het dus niet meer in MyAt
Ja, want dit gebeurt werkelijk waar
SEX / opgewonden gevoel gek?
Fok mods
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslangquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt boos en scheurt Molo's bh bandje stuk met korianderhandenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang
uhm misschien in dm verder jullie twee?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgens mij had ik daar ook nog wat gekwaakt maar zoals altijd valt mijn wijze raad een beetje slecht bij de modjesquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:18 schreef Molo het volgende:
Ik zie ineens dit topic in 'active topics' staan, terwijl ik zeker wist dat ik er gepost had.
Ik had er namelijk gezegd dat dit zeker weten een troll is
Nou zijn die posts dus weggehaald en staat het dus niet meer in MyAt
Ja, want dit gebeurt werkelijk waar
SEX / opgewonden gevoel gek?
Fok mods![]()
![]()
US trekt zijn lievelings strakke onderbroek alvast aanquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo hoort het geluid van uitrollende tuinslang![]()
Ik bedoelde eigenlijk mijn flubbertetten maar ik beschreef het wat verkeerdquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
uhm misschien in dm verder jullie twee?
Wie zijn dat in SEX? Sammz ook?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar ook nog wat gekwaakt maar zoals altijd valt mijn wijze raad een beetje slecht bij de modjesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat voor 1 had je wel?quote:
Ik had een kwart vispizza van de viswinkel net
(gratis om te proberen).stupidity has become as common as common sense was before![]()
Nee, het was duidelijk bij het woordje 'uitrollende'quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk mijn flubbertetten maar ik beschreef het wat verkeerd
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Special van de zaak met van allesquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor 1 had je wel?
Ik had een kwart vispizza van de viswinkel net
(gratis om te proberen).![]()
Ja opgerolde tettenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk bij het woordje 'uitrollende'
Dat bedoelde ikquote:
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wel gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling
Beetje aaien en flesje geven
ehm neequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel gezellig
Beetje aaien en flesje geven...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zou opsluiten met genoeg komkommers, koriander, wat schrijfpennen, een www verbinding en hele pallets papierquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Ik verander in een kind van Molo en Uitstraling![]()
Je mist wijn, coquilles en chocolade ganache met pistachequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou opsluiten met genoeg komkommers, koriander, wat schrijfpennen, een www verbinding en hele pallets papierOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat is wel nodig geloof ik.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Onzin, daar kan je heel erg veel aan doen.quote:
Als je wil dan.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Bij het lezen van bovenstaande zin haal ik opgelucht adem. Ik ben bij lange na niet een telg van jullie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je spontaan zou gaan lacteren bij het aanzien van zoveel schattigs
Wees blij ergens, als ik een popje teken dan krijgt hij standaard hark armpjes, als ik een vogel teken trouwens ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bij het lezen van bovenstaande zin haal ik opgelucht adem. Ik ben bij lange na niet een telg van jullie.![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onzin, daar kan je heel erg veel aan doen.
Als je wil dan.
Gelukkig nog niet nodig
Tering heyquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij ergens, als ik een popje teken dan krijgt hij standaard hark armpjes, als ik een vogel teken trouwens ook![]()
![]()
![]()
Elke training die ik volg of geef en wanneer ik de mogelijkheid heb, teken ik harkarmen.
Want: harkarmen![]()
![]()
![]()
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Eerste wedstrijd weer voetballen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Zin in, ik voel mij fit.Bis vincit qui se vincit!![]()
Schilderen en feestjequote:Op vrijdag 1 september 2017 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Nu moet ik denken aan de pinguïndans, daar zit ook stukje in met 'aardbewoners, zijn jullie nog een beetje fit'?'quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd weer voetballen.
Zin in, ik voel mij fit.
En ik vind dat heel grappig klinken altijd
Je had erbij moeten zijn
De geur van vers rubber (of als je gelukt hebt kurk) en daarna die van verschraald bier en neergeslagen rook in clubhuis.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd weer voetballen.
Zin in, ik voel mij fit.
Dat eerste weekend weer
Dat eerste klopt wel, de rest niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geur van vers rubber (of als je gelukt hebt kurk) en daarna die van verschraald bier en neergeslagen rook in clubhuis.
Dat eerste weekend weer
Maar ja, paar keer getraind al weer, en ben voor mijn doen en leeftijd topfit. Maar ja, begin van seizoen is dat vaak zo
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik ben wel weer zo creatief als een kurk in een glas Belgisch bier, dat dan weer wel alleen te lam vaak om iets moois op papier te krijgen, had laatst de wereldkaart nagemaakt op een doek met lijm en steentjes en allerlei kleuren zand, was zelf erg tevreden maar meerdere mensen dachten onafhankelijk van elkaar dat ik een schilderij met hondenkots aan de muur had hangen![]()
![]()
![]()
Houten zolderplafond en de overgebleven houten wanden nog die gedaan moeten wordenquote:
Dat is wel lekker dan zo aan het begin van het seizoen jaquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, de rest niet.
Maar ja, paar keer getraind al weer, en ben voor mijn doen en leeftijd topfit. Maar ja, begin van seizoen is dat vaak zo
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.
Hmmm, de geur van verschraal bier komt dus nog
Klinkt als die keer dat ik de voet van Larf in een bak zand had gezet en in die mal gips had gegotenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel weer zo creatief als een kurk in een glas Belgisch bier, dat dan weer wel alleen te lam vaak om iets moois op papier te krijgen, had laatst de wereldkaart nagemaakt op een doek met lijm en steentjes en allerlei kleuren zand, was zelf erg tevreden maar meerdere mensen dachten onafhankelijk van elkaar dat ik een schilderij met hondenkots aan de muur had hangen![]()
Zag er niet uit
Al weer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Houten zolderplafond en de overgebleven houten wanden nog die gedaan moeten worden
Groter geworden ook of alleen update?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, de rest niet.
Momenteel ruikt onze kantine naar vers cement en staat ie vol met bouwlampen en zooi, want hij wordt verbouwd en is nog lang niet klaar.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Aflakken, laatste laag. Groot huis en veel werk met handgemaakt houten zolderquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Van 5 naar 8 kleedkamers, en een hele nieuwe bestuursruimte, teambesprekings ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Groter geworden ook of alleen update?
kwa oppervlakte twee keer zo groot.Bis vincit qui se vincit!![]()
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als die keer dat ik de voet van Larf in een bak zand had gezet en in die mal gips had gegoten
Zag er niet uitBis vincit qui se vincit!![]()
Ik vooral hoe Molo eruit ziet nadat ze geschilderd heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waarschijnlijk onder de spetters...quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vooral hoe Molo eruit ziet nadat ze geschilderd heeft.Bis vincit qui se vincit!![]()
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van 5 naar 8 kleedkamers, en een hele nieuwe bestuursruimte, teambesprekings ruimte.
kwa oppervlakte twee keer zo groot.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu ben ik best benieuwd hoe jouw zolder eruit ziet nadat jij die geschilderd hebt.
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder de spetters...
Maar acrylverf dus geen ramp
Die worden er weleens gegeven ja. Maar dat is niks voor mij. Allemaal van die halve verkleed partijtjes en zo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!Bis vincit qui se vincit!![]()
Fantástisch!quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die worden er weleens gegeven ja. Maar dat is niks voor mij. Allemaal van die halve verkleed partijtjes en zo.
Waarom niks voor jou?![]()
![]()
Omdat ik niet snel verkleed ga, niet drink, en niet mee ga staan lallen...quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Bij voetballers meestal niet, daar heb je hockeyers voor nodigquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je ook goeie feestjes geven dan zeker!
Maar verkleden is zo leukquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat ik niet snel verkleed ga, niet drink, en niet mee ga staan lallen...
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk wordenquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij voetballers meestal niet, daar heb je hockeyers voor nodig
Corruptiequote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Ga je verkleed als schilder?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb morgen een feestje bij een rijksambtenaar, en gaat zeker weten leuk worden
Niks aan onder je overal.Bis vincit qui se vincit!![]()
Nee deze keer zonder verkleeddingenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga je verkleed als schilder?
Niks aan onder je overal.
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Kon alleen niks echt vinden.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussenquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
Ik wilde voor de vrouw des huizes daar die zwanger is een bon voor zwangerschapsmassage maken.
Dus bon voor kampeervakantie (heeft ze een hekel aan) van Google uitgeprint en op de achterkant werkelijke cadeau geschreven
![]()
![]()
mede etterbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussen
Dat deden we vroeger ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee deze keer zonder verkleeddingen
als iemand geld vroeg, 20 euro in stuivers en een rol ductape....Bis vincit qui se vincit!![]()
Leuke vriend ben jij.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo geef ik al jarenlang iedere verjaardag van een goede vriendin een cactus aan haar terwijl ze werkelijk doodsbang is voor cactussenZonder wrijving geen glans![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat deden we vroeger ook.
als iemand geld vroeg, 20 euro in stuivers en een rol ductape....
Heerlijk
Dank u meneer!quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik sta zeker onderaan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik zag dat je het nodig had
Ik krijg ieder jaar een stomp en daarna een warme knuffel omdat we beiden zijn wie we zijn, ik krijg trouwens ieder jaar een bon voor een of ander te slecht voor woorden kutconcertquote:![]()
![]()
Molo is 'anders'quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een vrouw die geen geld uitgeeft.
Het is een wonder..![]()
![]()
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat was wel duidelijk toen dat weekendje weg ja.![]()
![]()
What happened in Valthermond....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesBis vincit qui se vincit!![]()
Ik ben een taart aan het bakken ondertussen maar vertel vooral verderOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Maar vooruit, ze bakt ze bruin hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Okay, je hebt mijn interesse, vertel allesBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happened in Valthermond....![]()
![]()
Ook het 'schoenenincident'quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
What happened in Valthermond....![]()
![]()
Dat laatste danquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, of dat heb ik al weer weggestopt.![]()
![]()
Oh gawddddquote:
Nee we dronken passoa en wijnquote:
Bij die laatste was ik slechts fysiek aanwezigquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En aten hamburgers en keken Battlestar Galactica!
Taart in de oven, nu even bosbessenjam maken
En het was nog wel op jouw verzoek.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij die laatste was ik slechts fysiek aanwezig🐙![]()
Ja ik wilde ook wel, maar mijn hoofd haakte wat afquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En het was nog wel op jouw verzoek.
Wat is bosbessenjam maken toch een magie
Op de grond in een teiltje gooien, schoenen en sokken uit en stampen maar?quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:57 schreef Molo het volgende:
Wat is bosbessenjam maken toch een magieBis vincit qui se vincit!![]()
Nee dat is wijnquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de grond in een teiltje gooien, schoenen en sokken uit en stampen maar?
Oh jij bent niet van de jam hè. Ook niet in de yoghurt ofzo?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is wijn
Oh jij bent niet van de jam hè. Ook niet in de yoghurt ofzo?Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik kwam er laatst na vele jaren pas achter dat ik van zuur eten houd, snap ik ook eindelijk waarom mijn eetgasten af en toe als een schildpad met darmproblemen keken als ik vroeg hoe het smaaktequote:Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.![]()
![]()
Met slagroom of ijs dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yoghurt is zuur..... Nee, daar ben ik niet van.
Zure gehaktballenquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst na vele jaren pas achter dat ik van zuur eten houd, snap ik ook eindelijk waarom mijn eetgasten af en toe als een schildpad met darmproblemen keken als ik vroeg hoe het smaakte
Bns
ir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Niet met zelfgemaakte bosbessenjam?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel met perzik of zo, of aardbeien. Dan gaat het nog wel.
Gewoon je gehakt een weekje buiten de koelkast laten voor je de ballen ervan draaitquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Kijkt naar beneden en haalt een vingertje erlangsquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je gehakt een weekje buiten de koelkast laten voor je de ballen ervan draait![]()
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt naar beneden en haalt een vingertje erlangs
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Uhuhquote:
Bosbessenjam gelukt, drie liter gemaakt![]()
Straks taartje opmaken, nu even pauze
* DerRabbit scheurt richting huize Moloquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Straks taartje opmaken, nu even pauzeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leuk! Heb je nog je baard? Heb je poses geoefend enzo?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan.
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Straks taartje opmaken, nu even pauze![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit scheurt richting huize Molo
De vraag is niet wat een mens moet met drie liter bosbessenjam, maar wat men ermee kan!quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een slechte horror film met veel bloed naspelen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?Bis vincit qui se vincit!![]()
Weet je hoeveel mijn kind en vent eten hierquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet een mens met drie liter bosbessenjam?
Koos doet het liefst halve pot jam op één boterham, Larf en ik door de yoghurt
Griekse yoghurt en dan eetlepel of twee hiervan. Góddelijk
Ook!quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een slechte horror film met veel bloed naspelen?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, ik ben nog steeds bebaard.Neu niet geoefend op poses, Ik zie wel wat op me af komt morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog je baard? Heb je poses geoefend enzo?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Volgens mij gaat dat je prima af Bosquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan.![]()
![]()
enkel staan ?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Morgen hier een soort van wijkfeest. Met allerlei informatieve kraampjes van bedrijven/organistaties hier in de buurt. De woonbegeleiding heeft ook een kraampje en ik ben gevraagd om als bewoner er ook even te gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Het is niet voor het eerst dat ik zoiets doe, dus heb ik er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat je prima af Bos"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als ik een ding niet lust dan is het wel natte jam op brood, probeer het wel eens op een witte boterham, als je die niet binnen 2 minuten opeet dan is het zo'n soort vochtig zoet prutje geworden, horror![]()
![]()
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst dat ik zoiets doe, dus heb ik er wel vertrouwen in![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
enkel staan ?
Ja lekker autistisch voor me uit starenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Komt goed, leuk dat je dat doetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds bebaard.Neu niet geoefend op poses, Ik zie wel wat op me af komt morgen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja lekker autistisch voor me uit staren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik heb 2 operaties in het vooruitzicht dus wat dat betreft niet optimaal. voor de rest is er weinig anders, zijn gangetjeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Heel vies ja, daarom eet ik dat ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Als ik een ding niet lust dan is het wel natte jam op brood, probeer het wel eens op een witte boterham, als je die niet binnen 2 minuten opeet dan is het zo'n soort vochtig zoet prutje geworden, horrorOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel vies ja, daarom eet ik dat ook niet![]()
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingerenquote:
Wat is de URL ook alweer?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingeren
Wat is de URL ook alweer?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/teammanagement![]()
Okee sterkte alvastquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:51 schreef crv het volgende:
[..]![]()
weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik heb 2 operaties in het vooruitzicht dus wat dat betreft niet optimaal. voor de rest is er weinig anders, zijn gangetje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
* crv Heipaal richting UitStraling gooitquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eetThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
thnxquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
ja sorry, kind of dement hierquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/teammanagement
Griekse yoghurt hiermee man, echt, probeer hetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eet
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werdquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
* crv Heipaal richting UitStraling gooit![]()
![]()
WTMIquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
je verkeerde paal geworpen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd
thx alsoquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
34 jonguhquote:
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drieOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?![]()
![]()
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezienquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
erop klikken, dan op de prullenbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
Neuh, laat hem nog even staan. Ben toch al ver afgezaktquote:
Slepen naar verwijderen en dan een nieuwe kiezenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
RIPquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezien![]()
![]()
failedquote:
Einde verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf het graf in geschreven met hun nieuwe beleid..![]()
![]()
Gelukt!quote:
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
doe mij maar gewoon mijn CR-Vquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassisThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Het éénnalaagste budget nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis![]()
![]()
die rijdt minder goed op het circuitquote:
die rijd tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoorquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit![]()
![]()
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nogquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer.. heb alles gesaved en toedeledoki![]()
![]()
truequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
Ja ook dat en ik heb nog 10 Tb vrij dus hoe caresquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nog![]()
zit met CR-V 1 op 250K en CR-V 2 165K zonder motorproblemenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
ja, Stoffel ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is CRV dus eerder over de streep dan Max
wat een prachtige naam man
Hoe heet onze club/team/groepje ook alweer?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, Stoffel ook
wat een prachtige naam man
Hoe heet onze club/team/groepje ook alweer?
KSC-F1![]()
![]()
quote:
Kon 'm niet vinden, maar keek vast met mijn neusOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En je typte ermeequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kon 'm niet vinden, maar keek vast met mijn neus![]()
![]()
![]()
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
*twee weken wekkerloos isquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap![]()
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnen
niet heel fijn
met je scheurijzer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Naar de garage, naar de tuin, naar de winkel...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voerenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....
niet heel fijn
ja en dan dus laptop verwisselen door patiëntquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voeren
dasniegoedOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
gewoon met een modelautootje door je huis karrenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:42 schreef D. het volgende:
Ik woon niet zo groot dat ik de auto neem als ik naar de tuin ga
Geeft wel 'verrassende situaties'quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed
alweer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon met een modelautootje door je huis karren![]()
![]()
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed![]()
Eigenlijk schaam ik me wel hiervoor achteraf![]()
![]()
dat is wel erg jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsen![]()
Eigenlijk schaam ik me wel hiervoor achteraf
ik heb wel vorige week gelachen toen een patiënt die de boel bij elkaar fakete, daarna ene best heftig ongeluk kreeg.
"Heeft ze eindelijk echt iets" zeiden mijn collega en ik toen
Andere collega vond het niet kunnen, "die arme vrouw"
Ik herken dat medisch cynisme nog wel erg sterkquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is wel erg ja
ik heb wel vorige week gelachen toen een patiënt die de boel bij elkaar fakete, daarna ene best heftig ongeluk kreeg.
"Heeft ze eindelijk echt iets" zeiden mijn collega en ik toen
Andere collega vond het niet kunnen, "die arme vrouw"![]()
![]()
net zo open als....quote:
nehhhh, laat maar
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar![]()
![]()
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Die is net 4 uur van kracht, dus iets te vroeg om daar een mening over te gevenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?![]()
![]()
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maandquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzzquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
is er zoiets als een bruine kaart?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maand
wij willen foto'squote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz![]()
![]()
komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uitquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.
Rustgevend muziekje erbij doet wonderen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik zat te lummelen en wijn te drinkenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Weet jij meer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uit![]()
![]()
Zit hier ook al de hele avond langs 450 centimeter aan pik te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar![]()
Het stapelen moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat te lummelen en wijn te drinken![]()
![]()
3 helften?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
Met of zonder taartrondje?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Jij wilde foto's toch?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?Hij is mooi van kleur, om op te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Taartrondje.... serieus.......................................................................quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 helften?
Met of zonder taartrondje?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Drie keer de helft?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz🐙![]()
ik had niet goed gelezen, ik had de vrij dunne lagen (zie foto) blijkbaar ook nog door de helft moeten snijdenquote:
Ik moest denken aan manbearpig
Spoon a third of the cream mixture over one of the cake halves. Scatter over some of the fruit (you don’t want to cover the cake), then sandwich another half on top. Spread with cream and fruit as before and top with another half of cake and more cream and berries. Lay the final cake half on top.
Ik las iets beter en dacht, huh.... niet drie maar vier lagen
Ik zie hier drie lagen denk ik
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebbenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebbenBis vincit qui se vincit!![]()
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brbquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebben![]()
ben jij niet jarig binnenkort?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brbOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb een zingende taartschep thuis...quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjesBis vincit qui se vincit!![]()
wtfquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zingende taartschep thuis...![]()
![]()
dáár wil ik dus een filmpje van zien hequote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zingende taartschep thuis...![]()
Mijn grote pot jam is niet vacuum getrokken, verdorie
Nu maar snel slapen voordat Molo mij doorheeft en ze straks voor de deur staat met 3 liter jam....
Trusten allemaal!Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik heb een neuriënde rijstkoker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zingende taartschep thuis...
🐙![]()
Ik ga ook zo maar erin duiken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef Arch-Indar het volgende:
Nu maar snel slapen voordat Molo mij doorheeft en ze straks voor de deur staat met 3 liter jam....
Trusten allemaal!
Trusten!
Ik zal hem morgen maken voor je en hier plaatsen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dáár wil ik dus een filmpje van zien he
Bis vincit qui se vincit!![]()
Japanquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een neurïende rijstkoker.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen maken voor je en hier plaatsen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goedemorgen spammertjes,
is het al bedtijd?stupidity has become as common as common sense was before
Forum Opties Forumhop: Hop naar: