Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nogquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer.. heb alles gesaved en toedeledoki
truequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
Ja ook dat en ik heb nog 10 Tb vrij dus hoe caresquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nog
zit met CR-V 1 op 250K en CR-V 2 165K zonder motorproblemenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
ja, Stoffel ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is CRV dus eerder over de streep dan Max
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, Stoffel ook
wat een prachtige naam man
Hoe heet onze club/team/groepje ook alweer?
quote:
En je typte ermeequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kon 'm niet vinden, maar keek vast met mijn neus
*twee weken wekkerloos isquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnen
met je scheurijzer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Naar de garage, naar de tuin, naar de winkel...
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voerenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....
niet heel fijn
ja en dan dus laptop verwisselen door patiëntquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |