Heel vies ja, daarom eet ik dat ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Als ik een ding niet lust dan is het wel natte jam op brood, probeer het wel eens op een witte boterham, als je die niet binnen 2 minuten opeet dan is het zo'n soort vochtig zoet prutje geworden, horror
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel vies ja, daarom eet ik dat ook niet
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingerenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank je, ik zal mijn laptop eens aanslingeren
Wat is de URL ook alweer?
Okee sterkte alvastquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:51 schreef crv het volgende:
[..]![]()
weet niet of je het meegekregen hebt, maar ik heb 2 operaties in het vooruitzicht dus wat dat betreft niet optimaal. voor de rest is er weinig anders, zijn gangetje
* crv Heipaal richting UitStraling gooitquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eet
thnxquote:
ja sorry, kind of dement hierquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2017/teammanagement
Griekse yoghurt hiermee man, echt, probeer hetquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil toch wel iets hards in mijn mond hebben als ik eet
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werdquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
* crv Heipaal richting UitStraling gooit
WTMIquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd
je verkeerde paal geworpen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer aan zo'n paalwerpwedstrijd meegedaan onder druk van mijn vriendin en pa, daarna drie weken om massage gezeurd en mijn piel was nog maar 2 centimeter omdat ik laatste werd
thx alsoquote:
34 jonguhquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef D. het volgende:
Vergeten jullie je F1-team niet te updaten?
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezienquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
erop klikken, dan op de prullenbakquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:12 schreef D. het volgende:
Ik wilde de crv-smiley erin gooien, maar geloof dat photobucket niet meer werkt hier
Neuh, laat hem nog even staan. Ben toch al ver afgezaktquote:
Slepen naar verwijderen en dan een nieuwe kiezenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
34 jonguh
Uhmmm, hoe wissel ik een coureur om? Ik wil er eentje ditchen en weet even niet hoe, ik hoef er niet drie
RIPquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weinig werkende photobucket posts gezien
failedquote:
Einde verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf het graf in geschreven met hun nieuwe beleid..
Gelukt!quote:
doe mij maar gewoon mijn CR-Vquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
Het éénnalaagste budget nuquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukt!
Stoffel Vandoorne
Lance Stroll
Tag Heuer RBR motor
Renault RS17 chassis
die rijdt minder goed op het circuitquote:
die rijd tenminstequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoorquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die rijdt minder goed op het circuit
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nogquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer.. heb alles gesaved en toedeledoki
truequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
Ja ook dat en ik heb nog 10 Tb vrij dus hoe caresquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nog
zit met CR-V 1 op 250K en CR-V 2 165K zonder motorproblemenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |