Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nogquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer.. heb alles gesaved en toedeledoki
truequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
Ja ook dat en ik heb nog 10 Tb vrij dus hoe caresquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Niets gesaved, maar alle uploads staan vast ergens op een harde schijf nog
zit met CR-V 1 op 250K en CR-V 2 165K zonder motorproblemenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of die ook binnen een paar rondjes uitvalt hoor
ja, Stoffel ookquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is CRV dus eerder over de streep dan Max
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, Stoffel ook
wat een prachtige naam man
Hoe heet onze club/team/groepje ook alweer?
quote:
En je typte ermeequote:Op vrijdag 1 september 2017 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kon 'm niet vinden, maar keek vast met mijn neus
*twee weken wekkerloos isquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
Morgenvroeg gaat mijn wekker alweer om 7 uur, maar ben heb nog steeds geen slaap
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zijn uhmmmm, moeilijke momenten dan morgen in de middag....
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine siesta houden op het werk moet toch kunnen
met je scheurijzer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Naar de garage, naar de tuin, naar de winkel...
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voerenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb me er na slapeloze nachten weleens op betrapt dat ik echt in snoozemodus op werk zat....
niet heel fijn
ja en dan dus laptop verwisselen door patiëntquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Heb mezelf er ook wel eens op betrapt na een paar korte/slapeloze nachten dat ik paar minuten naar het beeldscherm van mijn laptop zat te staren zonder iets uit te voeren
gewoon met een modelautootje door je huis karrenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:42 schreef D. het volgende:
Ik woon niet zo groot dat ik de auto neem als ik naar de tuin ga
Geeft wel 'verrassende situaties'quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed
alweer?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon met een modelautootje door je huis karren
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en dan dus laptop verwisselen door patiënt
dasniegoed
dat is wel erg jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens na een nacht doortrekken in de ochtend aan het bed gestaan, met een collega co-schapper, van een oud zuur wijf en die wilde maar niet doodgaan terwijl we gestopt waren met alle behandelingen, collega had haar overdreven glitterochtendjas aangetrokken en ik had haar rozenkrans uit haar enge knokkels gegrist en toen gingen we een melig dansje doen, als we toen betrapt waren dan hadden we CNN Breaking News toch wel gehaald denk ik zo, artsen![]()
Eigenlijk schaam ik me wel hiervoor achteraf
Ik herken dat medisch cynisme nog wel erg sterkquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
dat is wel erg ja
ik heb wel vorige week gelachen toen een patiënt die de boel bij elkaar fakete, daarna ene best heftig ongeluk kreeg.
"Heeft ze eindelijk echt iets" zeiden mijn collega en ik toen
Andere collega vond het niet kunnen, "die arme vrouw"
net zo open als....quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?quote:
Die is net 4 uur van kracht, dus iets te vroeg om daar een mening over te gevenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden, hoe was de vakantie?
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maandquote:
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzzquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.
is er zoiets als een bruine kaart?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geel dus urine. ALs het rood was geweest dan was het de tijd van de maand
wij willen foto'squote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uitquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Bleh. Onrustig gevoel. Zo kan ik niet slapen.
ik zat te lummelen en wijn te drinkenquote:
Weet jij meer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
komt er geloof ik wel weer aan.... en komt verrotte slecht uit
Zit hier ook al de hele avond langs 450 centimeter aan pik te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
net zo open als....
nehhhh, laat maar
Het stapelen moet nog beginnenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat te lummelen en wijn te drinken
3 helften?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn taartrecept geeft aan dat ik drie cakehelften op elkaar moet stapelen.... hmmmzzzzz
Jij wilde foto's toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?Hij is mooi van kleur, om op te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Taartrondje.... serieus.......................................................................quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 helften?
Met of zonder taartrondje?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij wilde foto's toch?zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Drie keer de helft?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ik had niet goed gelezen, ik had de vrij dunne lagen (zie foto) blijkbaar ook nog door de helft moeten snijdenquote:
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebben
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brbquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:31 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk moet ik er van die truttige bordjes bij hebben
ben jij niet jarig binnenkort?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen plastic bordjes en vorkjes halen nog even. Met bloemetjes erop.
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjesquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die dus ook gewoon, even een broodmes in mijn wansmaak oog steken, brb
Ik heb een zingende taartschep thuis...quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Liever zo'n mes met zo'n krulletje aan het einde, voor franse kaasjes
wtfquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zingende taartschep thuis...
dáár wil ik dus een filmpje van zien hequote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een neuriënde rijstkoker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga ook zo maar erin duiken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef Arch-Indar het volgende:
Nu maar snel slapen voordat Molo mij doorheeft en ze straks voor de deur staat met 3 liter jam....
Trusten allemaal!
Ik zal hem morgen maken voor je en hier plaatsen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dáár wil ik dus een filmpje van zien he![]()
Japanquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een neurïende rijstkoker.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen maken voor je en hier plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |